احتمال ساخته شدن فیلم Walking Dead وجود دارد

19 November 2016 - 18:00

تعداد سریال‌های تلویزیونی موفق مثل Walking Dead «مرده‌ی متحرک» واقعا کم است. سریال Walking Dead «مرده‌ی متحرک» هر فصل برای جوایز اصلی نامزد می‌شود، ولی رکورد تعداد بینندگان را حتی برای فصل هفتم خود در اختیار دارد. از این جهت تهیه کنندگان سریال سعی دارند از این موقعیت استفاده کنند و سود زیادی را کسب کنند. شبکه‌ی AMC در ساخت سریال اسپین‌آف Fear The Walking Dead «از مردگان متحرک بترسید» موفق عمل کرده است. این موضوع احتمال ساخته شدن اقتباسی سینمایی از سریال را افزایش داده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

تهیه کننده‌ی سریال، اسکات گیمپل (Scott Gimple)، در مصاحبه با ComicBook.com در جواب به سوال ساخته شدن یک فیلم از سریال Walking Dead «مرده‌ی متحرک» اینگونه پاسخ داد:

این سوال هر از چند گاهی مطرح می‌شود. من فکر می‌کنم بالاخره یک روز این اتفاق رخ خواهد داد و حدس می‌زنم که خیلی خوب باشد.

در حالی که هیچ مدرک معتبر دیگری وجود ندارد، ولی به زودی شاهد خبری در باره‌ی فیلم Walking Dead خواهیم بود که نباید شما را شگفت‌زده کند. خبری ساخته شدن فیلم Walking Dead برای طرفداران این سریال خوشحال کننده خواهد بود. این سریال یکی از وحشت‌آورترین و خشن‌ترین سریال‌های حال خاضر است که از این جهت با سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» قابل مقایسه است. تصور کنید که این خشونت به چه اندازه افزایش خواهد یافت اگر درجه بندی سنی فیلم نیز برای بزرگ‌سالان باشد. (خطر اسپویل) در این صورت له شدن سر دو شخصیت گلن (Glenn) و آبرام (Abraham) توسط نیگان تنها تکه یخی از یک کوه یخ محسوب می‌شود.

این سوال وجود خواهد داشت که داستان فیلم چگونه قرار است روایت شود؟ احتمال استفاده از شخصیت سریال کم خواهد بود. در عوض می‌توانند شخصیت‌های جدیدی را معرفی کنند و بین سریال و فیلم کراس‌اور انجام دهند. یک راه دیگر نیز این است که بعد از اتمام سریال ساخت فیلم‌های Walking Dead شروع شود تا داستان را برای بار آخر برای تعداد زیاد طرفدار گسترش دهد.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • MAZANI2 says:

    خدایی سریالی هست که همیشه هیجان داره و تا الان که فصل هفتم هست برام تازگی داره و هیجان زده میشم با دیدنش …