Fantastic Beasts روز جمعه ۳۰ میلیون دلار فروخت

20 November 2016 - 17:00

با اختصاص یافتن بخش عمده‌ای از هیاهو در فضای مجازی پیرامون اکران فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them «موجودا شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها»، کمتر کسی از قرار گرفتن آن در صدر جدول فروش متعجب می‌شود. بازگشت به دنیای جادوگری جی‌کی رولینگ (J.K. Rowling) توسط بسیاری از طرفداران هری پاتر مورد انتظار بود؛ ولی این انتظار علی رغم هیجان انگیز بودن، رولینگ را وارد عرصه جدیدی از دوران کاری‌اش می‌کند که موفقیت در آن برای بسیاری در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. ولی به هر حال نقدهای اولیه مثبت بوده‌اند و این موضوع باعث پیشی گرفتن فیلم از رقبایش در گیشه شده‌است. با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق گزارشات جدید، Fantastic Beasts توانست در روز جمعه به رقم شگفت‌انگیز ۲۹٫۷ میلیون دلار دست پیدا کند. انتظار می‌رود فیلم در تعطیلات آخر هفته نیز فروشی معادل ۷۶ میلیون دلار داشته‌باشد. با احتساب فروش جهانی، فاصله بین فیلم و دیگر رقبایش حتی بیش از پیش نیز خواهد شد. اگر بخواهیم موضوع را بررسی کنیم، می‌بینیم که Trolls در روز جمعه ۳٫۹ میلیون دلار و محصول اخیر مارول، دکتر استرنج نیز ۳٫۱ میلیون دلار فروش داشته‌اند.

وقتی به فیلم‌های منتشر شده‌ی جدید نیز نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که شاید انتخاب این تاریخ برای اکران، بهترین تصمیم ممکن از طرف استودیو نبوده‌است. طبق گزارش وراییتی، فیلم جدید هیلی استاین‌فیلد (Hailee Steinfeld) با عنوان The Edge of Seventeen «مرز هفده سالگی» علی‌رغم انتظار ۵ الی ۶ میلیون دلاری برای فروش، ۱٫۷ میلیون دلار فروخته‌است و Bleed For This «برای این خون بریز» نیز با بازی مایلز تلر (Miles Teller) با وجود پیش بینی ۳ میلیون دلاری در فروش، تنها ۸۹۵۰۰۰ دلار فروش داشته‌است.

Fantastic Beasts and Where to Find Them در حال حاضر امتیاز ۷۶% را در وبسایت راتن تومیتوز دارد ولی مخاطبان امتیاز ۸۶% را به آن داده‌اند.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.