راک در مورد تنش به وجود آمده بین او و دیزل در صحنه فیلم‌برداری Fast 8 صحبت می‌کند

22 November 2016 - 23:00

روند تولید فیلم بعدی فرنچایز Fast & Furious «سریع و خشن» با عنوان Fast 8 اوایل سال جاری میلادی و بسیار سریع تر از زمان پخش آن در بهار سال ۲۰۱۷ به پایان رسید. اکثر بازیگران اصلی فیلم برای این شماره به دنیای سرعت باز خواهند گشت، البته به جز پل واکر (Paul Walker) فقید. در طول سال‌های متمادی این فرنچایز بالا و پایین‌های بسیاری را تجربه کرده‌است تا بتواند تبدیل به یکی از محبوب‌ترین عناوین قرن ۲۱ در صنعت سینما باشد. با سینماگیمفا همراه باشید.

با قرار گرفتن برنامه انتشار اولین تریلر Fast 8 در ماه آینده، انتظارات پیرامون این فیلم به نقطه اوج خود رسیده‌است و بسیاری از طرفداران منتظرند تا ماجرا جویی بعدی خانواده محبوبشان را نظاره‌گر باشند. با این وجود تنش به وجود آمده در صحنه فیلم‌برداری بین وین دیزل (Vin Diesel) و دووین راک جانسون (Dwayne “The Rock” Johnson) باعث به حاشیه کشیده شدن فیلم شده‌است، موضوعی که جانسون اخیرا در مورد آن صحبت کرد.

در جریان مصاحبه با لس‌آنجلس تایمز، جانسون با جدا شدن از بحث اصلی پیرامون نقشش در انیمیشن Moana، در مورد تنش‌های به وجود آمده در صحنه فیلم‌برداری Fast 8 صحبت کرد و به نوعی حرفه‌ای گری خود را کنار گذاشت:

من خیلی واضح حرفم را زدم. من مدت زیادی است که در این بازی هستم. آیا استودیوی یونیورسال ترجیح می‌داد این اتفاق پیش نیاید؟ قطعا، ما در این مورد حرف زدیم. البته جالب است که در کل این موضوع به نفع فیلم تمام شد، چرا که توجهات دوباره به سمت فیلم روانه شد و به نوعی تبلیغات خوبی برای آن به وجود آمد.

Fast and Furious 8 در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.