قسمت اول The Grand Tour رکورد بینندگان شبکه آمازون را شکست

23 November 2016 - 23:00

با اعلام رسمی خبر جدایی جرمی کلاکسون (Jeremy Clarkson) از شبکه BBC در ماه مارس سال ۲۰۱۵، به نظر می‌رسید که کار برنامه محبوب این شبکه، Top Gear «تخته گاز» به پایان رسیده باشد. تلاش برای بازگرداندن برنامه با استفاده از مجریان جدید با شکست روبرو شد چرا که بسیاری از طرفداران منتظر بودند تا برنامه بعدی کلارکسون را در کنار همکاران وفادارش ریچارد هموند (Richard Hammond) و جیمز می (James May) ببینند. خوشبخانه این اتفاق افتاد و سه چهره محبوب را بار دیگر و در قالب برنامه‌ای جدید مشاهده کردیم. با سینماگیمفا همراه باشید.

این اتفاق توسط برنامه اوریجینال جدید شبکه اینترنتی آمازون، The Grand Tour محقق شد، محصولی که فرمت قبلی برنامه تخته گاز را حفظ کرد و مجریان آن بسیار سریع مخاطبان را عاشق برنامه خود کردند. به نظر می‌رسد اعتماد آمازون به این سه نفر به خوبی جواب داده‌است.

به گزارش ددلاین، قسمت اول The Grand Tour توانست رکورد تعداد بیننده شبکه آمازون را بشکند. اگرچه این کمپانی ارقام دقیق را منتشر نکرد ولی از این موضوع پرده برداشت که The Grand Tour توانست با کنار زدن سریال The Man in the High Castle تبدیل به پربیینده‌ترین برنامه این شبکه شود. تعداد بینندگان این برنامه در کشورهای آمریکا، بریتانیا، آلمان، اتریش و ژاپن به بالای یک میلیون رسیده‌است.

در کنار جذب بینندگان بسیار، The Grand Tour توانسته‌است نظر منتقدان را نیز به سمت خود جلب کند. فصل اول این برنامه در ۱۱ قسمت برای اعضای طلایی آمازون قابل دسترسی خواهد بود و در ادامه نیز برای مشتریان عادی در ماه دسامبر منتشر خواهد شد. قسمت بعدی The Grand Tour در روز جمعه پخش خواهد و مجریان آن به شهر یوهانسبورگ سفر خواهند کرد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • DeadPool says:

    حالا خوبه تازه بیننده هاش بالای یه ملیون رفته.خخخخخخخ…..گات و واکینگ دد بینندهاشون سربه فلک کشیده