برادران وارنر قصد ساخت فیلمی از روی کتاب مصور Hard Boiled را دارد

23 November 2016 - 23:59

مارول و دی‌سی به صورت انحصاری دنیای مصور خود را به روی پرده سینما آوردند. مارول در سال ۲۰۱۶ سه فیلم و دی‌سی دو فیلم را راهی سینما کرد. حال تولیدکنندگان کوچک‌تر نیز وارد این عرصه شده‌اند، جایی که سال آینده Ghost In the Shell، فیلم لایو اکشن ساخته شده‌ از روی یک مانگای معروف ژاپنی، راهی سینماها خواهد. همچنین انتشارات مستقل Valiant Comics نیز اخیراً اعلام کرده‌است که قصد دارد سریال Dr. Mirage را راهی تلویزیون کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

حال نیز Dark Horse Comics قصد دارد دوباره به این عرصه بازگردد و با ساخت فیلم فوق خشن Hard Boiled نوشته فرانک میلر (Frank Miller) و جف دارو (Geof Darrow) دوباره وارد بازی شود. مذاکرات با استودیوی برادران وارنر آغاز شده‌است و قرار است بن ویتلی (Ben Wheatley) کار اقتباس و کارگردانی را انجام دهد. این مینی کامیک که در سال ۱۹۹۰ آغاز به انتشار کرد، داستان کارل سلتز (Carl Seltz) را دنبال می‌کند، مامور مالیات شهر لس‌آنجلس که متوجه می‌شود او در واقع یک سایبورگِ قاتل است. یکی از دوستان همنوعش به او اطلاع می‌دهد که او آخرین امید همنوعان خود است تا بتوانند از شر بردگی کدنویسی شده نجات پیدا کنند.

طبق گزارش ددلاین، هنوز مشخص نشده‌است که میلر و دارو به طور مستقیم در روند ساخت فیلم نقش خواهند داشت یا فقط منبع اوریجینال را فراهم می‌کنند، ولی به طور قطع اعمال هر دوگزینه برای موفقیت فیلم ضروری است. دارو قبلا در ساخت سری Matrix با برادران (یا خواهران) واچوفسکی همکاری داشته‌است و میلر نیز سابقه کارگردانی Sin City و تهیه‌کنندگی ۳۰۰ را در کارنامه دارد.

Hard Boiled اولین تجربه سینمایی Dark Horse نیست؛ آنها قبلا نیز با ساخت ۳۰۰ و Alien vs. Predator و Hellboy این عرصه را تجربه کرده‌اند. در واقع Hard Boiled مدت‌ها در برنامه ساخت این کمپانی قرار داشته‌است و از سال ۲۰۰۱ چهره‌های مشهوری مانند دیوید فینچر (David Fincher) برای کارگردانی و نیکولاس کیج (Nicolas Cage) برای بازی در این فیلم مطرح شده‌اند.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    خیلى کمیک خىنینیه، امیدوارم ترجمه اش به سینما یه کم ملایم تر باشه.