آیا کوین اسمیت فیلم The Flash را کارگردانی خواهد کرد؟

24 November 2016 - 15:00

فیلم The Flash در سال جاری با مشکلات زیادی از جمله کارگردانی مواجه شده است. در ابتدا ست گراهام اسمیت (Seth Grahame-Smith) کارگردان فیلم Abraham Lincoln: Vampire Hunter «آبراهام لینکلن: شکارچی خون آشام» از پروژه کنار گذاشته شد و پس از آن ریک فامایوا (Rick Famuyiwa) کارگردان فیلم Dope، از کارگردانی فیلم The Flash کناره‌گیری کرد. دلیلی که برای جدایی این دو بیان شد نیز این بود که آن‌ها با تهیه‌کنندگان کمپانی برادران وارنر اختلاف نظر داشتند. حالا برای بار دیگر فیلم The Flash بدون کارگردان است و نام‌های زیادی برای پر کردن این جایگاه به میان آمده‌است. یکی از نام‌هایی که طرفداران به آن اشاره داشتند کوین اسمیت (Kevin Smith) است، ولی اگر قرار باشد کمپانی برادران وارنر برای دادن این سمت به او نزدیک شوند؛ اسمیت چند کارگردان دیگر که برای این کار مناسب‌تر هستند را به آن‌ها معرفی خواهد کرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بعد از کارگردانی قسمت جدید سریال The Flash به نام Killer Frost، کوین اسمیت در فیسبوک خود یک برنامه سوال و جواب به راه انداخت و در آن به این اشاره کرد که اگر کارگردانی فیلم The Flash به او پیشنهاد شود چه واکنشی نشان خواهد داد:

اگر کسی از من بپرسد که دوست داری که کارگردانی فیلم The Flash را بر عهده بگیری؟ جواب من مثبت خواهد بود، ولی قبل آن باید با تیم میلر (Tim Miller) و خواهر و برادر واچوسکی (Wachowski) صحبت کنید. قبل از آمدن به سراغ من لیست بلندی از کارگردانان وجود دارد که فکر کنم می‌توانند یک فیلم عالی از Flash بسازند.

فیلم The Flash برای اکران در سال ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده بود، ولی نبود کارگردان ثابت بر روی پروژه می‌تواند به روند ساخت فیلم ضربه بزند و با تاخیر در اکران فیلم مواجه شویم. ارزا میلر (Ezra Miller) قرار است در فیلم نقش بری آلن (Barry Allen) را داشته باشد و کیرسی کلمنز (Kiersey Clemons) نیز در نقش آیریس وست (Iris West) و بیلی کرودپ (Billy Crudup) در نقش هنری آلن (Henry Allen) بازی خواهد کرد.

منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • leo says:

    امیدوارم کارگردانی مثل تیم میلر کارگردانی فیلم The Flash رو به عهده بگیره.