مایکل فسبندر از ماهیت شخصیت‌ها در Assassin’s Creed می‌گوید

28 November 2016 - 17:00

چیزی کمتر از یک ماه دیگر با اکران Assassin’s Creed، اقتباس فاکس از بازی ویدیویی با همین نام در سینماها فاصله داریم. فیلم مایکل فسبندر (Michael Fassbender) را در نقش کالم لینچ قرار داده است و در کنار او ستارگانی چون ماریون کوتیار (Marion Cotillard)، جرمی آیرونز (Jeremy Irons) و برندان گلیسون (Brendan Gleeson) حضور دارند. Assassin’s Creed در زمان اکران خود با رقبایی قدرتمند از جمله درام علمی تخیلی و مربوط به فضای Passengers با بازی جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) و کریس پرت (Chris Pratt) و انیمیشن پرانتظار استودیوی ایلومینیشن Sing رقابتی تنگاتنگ خواهد داشت. همچنین این اقتباس بازی‌های ویدیویی رقیب بسیار قدرتمندی به نام Rogue One: A Star Wars Story خواهد داشت که در هفته دوم اکران خود قرار دارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

اقتباس از محصولات صنعت بازی به طور سنتی همواره محکوم به شکست در گیشه بوده‌اند و تاکنون در بین این اقتباس‌ها تنها Lara Croft: Tomb Raider و The Angry Birds Movie توانسته‌اند به فروش بالای ۱۰۰ میلیون دلار در آمریکا دست پیدا کنند. به طور قطع فاکس امید دارد محصول ۱۳۰ میلیون دلاری‌اش بتواند این سنت شوم را شکسته و تبدیل به اولین فیلم اقتباسی از بازی باشد که در آمریکا به موفقیت می‌رسد.

مایکل فسبندر ستاره فیلم در مصاحبه اخیر خود با مجله امپایر به توصیف شخصیت‌های حاضر در این فیلم پرداخته‌ و به پیچیدگی‌های آنها در فیلم اشاره کرده‌است:

شخصیت‌ها از نظر اخلاقی بسیار مبهم هستند. هر دو جناح تمپلارها و اساسین‌ها در لحظاتی ریاکار و دو رو هستند. شخصیتی وجود ندارد که بخواهید بگویید به طور مشخص سیاه یا سفید است. فکر می‌کنم این موضوع برای مخاطبان بسیار جالب خواهد بود. آنها خواهند گفت: طرفدارا این‌ها باشم یا آنها؟ این کاراکتر را دوست داشته‌باشم یا آن یکی را؟ این موضوع همیشه در یک فیلم جذاب است.

Assassin’s Creed در تاریخ ۱ دی راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    تاریخ اکرانش خیلى بده. تنها شانسش اینه که جنگ ستارگان ضعیف ظاهر بشه یا نقدهاى بدى بگیره که احتمالش خیلى کمه.