آهنگساز Rogue One تنها یک ماه فرصت داشت تا موسیقی متن فیلم را بسازد

28 November 2016 - 19:00

چهار دهه‌ بعد از قرار گرفتن به عنوان یکی از ستون‌های اصلی فرهنگ عمومی، فرنچایز جنگ ستارگان قرار است فیلمی را به مرحله اکران برساند که برای اولین بار جان ویلیامز آهنگ متن آن را نخواهد ساخت. ویلیامز آهنگسازی سه فیلم اصلی و سه دنباله و اسپین‌آف پس از آن را به زیبایی انجام داد و در ادامه همین کار را برای Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» انجام داد. بنابراین این موضوع که جان ویلیامز آهنگسازی Rogue One: A Star Wars Story را انجام نخواهد داد، در بین فاکتورهای دیگری قرار می‌گیرد که این فیلم را از داستان اصلی جدا می‌کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

آهنگساز جدید پروژه مایکل جیاکینو (Michael Giacchino) نیز این جانشینی و به طور کلی وظیفه را یکی از سخت‌ترین چیزها در مورد این پروژه می‌داند. در مصاحبه اخیرش با Entertainment Weekly، جیاکینو به این موضوع اعتراف می‌کند که پس از جدایی اجباری آلکساندره دسپلات او تنها چهار هفته فرصت داشته‌است تا موسیقی متن فیلم را بسازد:

بله واقعا آخرین چیزی که انتظار داشتم در آن ماه انجام بدهم این کار بود. من در حال برنامه ریزی برای مسافرت بودم که آنها با من تماس گرفتند و گفتند بیا و برای این کار با ما مذاکره کن. و پس از اتمام مذاکرات تنها چهار و نیم هفته فرصت داشتم تا پروژه را بنویسم. من آخر هفته را با فرزندانم گذارندم و به آنها گفتم که این چهار نیم هفته‌ی پیش رو قرار است بسیار سخت باشد و قرار شد دوشنبه کار را آغاز کنم. و روز دوشنبه شروع به نوشتن کردم و درست چهار و نیم هفته بعد شروع به ضبط کردیم.

Rogue One: A Star Wars Story در تاریخ ۲۶ آذر راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenCrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    الیته روى تریلرها هنوز مى شه نت هاى ویلیامز رو شنید. بعید مى دونم با حضور دارث ویدر توى فیلم، آهنگساز کار خیلى متفاوتى انجام داده باشه.