اخباری تازه پیرامون فیلم جدید بر اساس ماجراجویی‌های هودینی منتشر شد

30 November 2016 - 16:00

به نظر می‌رسد استودیوی Lionsgate بالاخره تصمیم گرفته‌است تا پروژه قدیمی خود پیرامون هری هودینی را به جلو ببرد. تهیه کننده فرانک مارشال (Frank Marshall) کار نظارت بر روی این پروژه را بر عهده دارد که در آن هودینی، استاد جادو و اتفاقات مرموز، در قالب یک ماجراجویی قرار خواهد گرفت. به جای ساخت فیلمی در قالب بیوگرافی، Lionsgate قصد دارد ورژنی جسورانه از این کاراکتر را همانند شخصیت افسانه‌ای ایندینا جونز بسازد. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم مراحل اولیه تولید خود را در سال ۲۰۰۹ آغاز کرد و به نظر می‌رسد حال وارد فعل و انفعالات جدی‌تری شده‌است. تصمیم گیران Lionsgate در نظر دارند برای این پروژه، کارگردانی جوان را که یکی از پر سر و صداترین فیلم‌های سال ۲۰۱۶ را ساخت، به کار بگیرند.

به گزارش ددلاین، استودیو برای رهبری این پروژه با کارگردان فیلم Ten Cloverfield Lane، دن ترکنبرگ (Dan Trachtenberg) به توافق رسیده‌است. Lionsgate قصد دارند این نسخه از برداشت خود از شخصیت تاریخی را بر اساس کتاب ویلیام کلاوش و لری اسلومن در سال ۲۰۰۶ با عنوان The Secret Life of Houdini: The Making of America’s First Superhero «زندگی سری هودینی: تولد اولین ابرقهرمان آمریکایی» بسازند. نوآه اوپنهایم که به تازگی موفق به دریافت جایزه بهترین فیلمنامه از فستیوال فیلم ونیز برای فیلم Jackie شده‌است، وظیفه نگارش فیلم‌نامه را در این فیلم بر عهده دارد.

بر اساس نام‌هایی که تا کنون به این پروژه متصل شده‌اند، به نظر می‌رسد Lionsgate امید بالایی نسبت به موفقیت فرنچایز هودینی در آینده دارد. از ۲۰۰۹ تا به کنون کارگردانانی چون دین پریسوت (Dean Parisot)، گری راس (Gary Ross) و جو رایت (Joe Wright) برای رهبری این فیلم در نظر گرفته شده‌اند و شاید مهم‌ترین شایعات، مربوط به حضور جانی دپ (Johnny Depp) در سال ۲۰۱۴ در نقش اصلی فیلم باشد.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.