تام هالند در حال مذاکر برای همبازی شدن با دیزی ریدلی در سه‌گانه Chaos Walking است

30 November 2016 - 17:00

دیزی ریدلی (Daisy Ridley) شاید در سومین سه‌گانه جنگ ستارگان نقش اصلی را داشته‌باشد، ولی این بدین معنی نیست که بازیگر جوان و آینده‌دار تنها در کهکشان بسیار بسیار دور مشغول به کار است. او این روزها به طور عجیبی پر مشغله است و نقش‌های بسیاری را پذیرفته‌است؛ از جمله، فیلم لایو اکشن و خانوادگی Peter Rabbit، فیلم اقتباسی از رمان جنایی آگتا کریستی به کارگردانی کنت برنا (Kenneth Branagh) با عنوان Murder on the Orient Express و اقتباسی سه گانه از رمان علمی تخیلی Chaos Walking نوشته‌ی پاتریک نس (Patrick Ness). با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Chaos Walking عموما پیرامون اولین نسخه از کتاب نس با عنوان The Knife of Never Letting Go ساخته خواهد شد، و در دنیایی جریان دارد که نسل زنان به طور کامل و نصف مردان توسط میکروبی از بین رفته‌است و اثری جانبی بر روی بازماندگان باقی گذاشته‌است. ریدلی نقش وایولا را در فیلم خواهد داشت: زنی جوان که به طور عجیبی زنده مانده‌است و موجودیتش به طور کامل وضعیت دنیای فیلم را دچار دگرگونی می‌کند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، تام هالند (Tom Holland) برای حضور در فیلم در نقش تام هیوویت در حال مذاکره با سازندگان فیلم است: مردی جوان که به عنوان اولین نفر از وجود شخصیت وایولا مطلع می‌شود. هالند نیز همانند ریدلی در حال حاضر فرنچایز بزرگ مخصوص خود را دارد و برای اولین بار بصورت اجمالی در فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» قبل از Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» معرفی شد. همچنین هالند ماننر ریدلی در کنار فرنچایز بزرگ خود، حضور در نقش‌های کوچکتری نیز مانند درام سال بعد The Lost City of Z «شهر گمشده‌ی زی» را پذیرفته است

تاریخ اکران Chaos Walking هنوز به صورت رسمی مشخص نشده‌است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.