تیزری کوتاه از سریال Sherlock منتشر شد: این دیگر یک بازی نیست

2 December 2016 - 19:43

سریال Sherlock به فاصله‌های زمانی بسیار زیادش مابین دو فصل مشهور است؛ که در واقع ناشی از این واقعیت است که تقریبا غیرممکن است که همه بازیگران و دست‌اندرکارن سریال در یک زمان در دسترس باشند. با این حال سازندگان Sherlock توانسته‌اند یک بار دیگر بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) و مارتین فریمن (Martin Freeman) را در قالب فصلی جدید از این سریال در کنار یکدیگر قرار دهند. با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل چهارم سریال همانند فصول قبلی سه قسمتی خواهد بود که در اپیزود دوم آن شخصت کالورتون اسمیت با بازی توبی جونز (Toby Jones) به جمع بازیگران مجموعه اضافه خواهد شد و در کنار او عضوی جدید به خانواده واتسون ملحق می‌شود. انتظارات پیرامون فصل چهارم بسیار زیاد است. اپیزودهای کم تعداد این سریال باعث می‌شود که به عنوان مخاطب خیلی سریع‌تر از زمانی که دوست داریم به پایان هر فصل نزدیک شویم که در ادامه باعث به وجود آمدن عطش شدید در بین طرفدران می‌شود. سازندگان سریال نیز به این موضوع واقف هستند و هر از چندگاهی با انتشار تصاویر و ویدیوهای جدید از این فصل، شور و اشتیاق را در بین طرفدران به اوج خود می‌رسانند.

به تازگی تیزری کوتاه از این فصل منتشر شده‌است که می‌‌توانید آن را مشاهده کنید. کاری به این موضوع نداریم که قضیه سیلاب داخل آپارتمان چیست. صرفا به حرف مارک گاتیس (Mark Gatiss) در مورد این فصل اشاره می‌کنیم که قبلا اعلام کرد‌ه بود که این فصل نسبت به فصول قبلی به شدت تاریک و جدی خواهد بود.

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.