تماشا کنید: تبلیغ تلویزیونی جدیدی از Rogue One: A Star Wars Story منتشر شد

2 August 2016 - 17:00

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p | دانلود تریلر با کیفیت ۳۶۰p

سال گذشته مجموعه جهانی Star Wars «جنگ‌های ستاره‌ای» (که در ایران با نام عامیانه‌تر «جنگ ستارگان» شناخته می‌شود) با هفتمین فیلم این مجموعه که دنباله‌ای بر ماجراهای فیلم سوم یعنی Return of the Jedi «بازگشت جدای» بود، با قدرت هرچه بیشتر به سینماهای آمریکا و جهان بازگشت. The Force Awakens «نیرو بر‌می‌خیزد» که قسمت هفتم این مجموعه محسوب می‌شود، هم‌اکنون به عنوان سومین فیلم پرفروش در تاریخ سینما حتی بهتر از چیزی که دیزنی، ناشر آن، انتظار داشت درخشید.

همان‌طور که می‌دانید فعلا چندین سری مختلف از دنیای Star Wars توسط دیزنی توسعه می‌یابد. سری فیلم‌های اصلی با فاصله دو ساله برروی پرده‌های سینما قرار می‌گیرند (قسمت هشتم که فعلا با همان نام Episode VIII شناخته می‌شود برای دسامبر ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده است) و همین‌طور کار چندین فیلم فرعی از سال‌های قبل شروع شده است. یکی از این فیلم‌های فرعی که امسال آن را می‌بینیم، Rogue One: A Star Wars Story است که ماجرای دزدیده شدن نقشه‌های ساختار Death Star (ستاره مرگ – که در پایان فیلم‌های اول و سوم نابود شد) توسط گروهی از افراد سرکش و مزدور را به نمایش می‌گذارد.

جین آرسو – با نقش‌آفرینی بازیگر محبوب فلیسیتی جونز (Felicity Jones) – به عنوان سردسته این شورشی‌ها با شرکت در ماموریت دزدیدن نقشه‌های ستاره مرگ موافقت می‌کند. در این تریلر چندین شات اکشن از مبارزه سربازان شورشی و نیروهای امپراطوری می‌بینیم و همچنین در آن با جمله:‌«امید با انقلاب شروع می‌شود.» رو به رو می‌شویم. این جمله که با کلمه Hope یا امید آغاز می‌شود به اولین فیلم که نامش A New Hope «امیدی تازه» بود اشاره دارد و همان‌طور که می‌دانید Rogue One پیش‌در‌آمدی بر آن خواهد بود.

مشخص است که Rogue One: A Star Wars Story فیلمی ساختارشکن خواهد بود و با رعایت المان‌های معدودی از این سری، قصد دارد ماجرای خود را بیان کند و از عنصرهای انحصاری خود بهره ببرد. این لزوماً چیز بدی نیست، تاجایی که ساختارشکنی ذکر شده در حد فاجعه‌های جرج لوکاس یعنی سه‌گانه دوم نباشد!

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.