فرزند اولیور استون فیلمی از روی رمان پدرش خواهد ساخت

5 December 2016 - 09:00

دوران کاری اولیور استون (Oliver Stone) به عنوان یک فیلم‌ساز، پستی و بلندی‌های بسیاری را تجربه کرده‌است. با دریافت سه جایزه اسکار، به نظر می‌رسد طوران طلایی او را باید اواسط دهه‌های ۸۰ و ۹۰ میلادی دانست. این دوران که برای کارگردان ایده‌پرداز با فیلم‌هایی عالی مانند Platoon «جوخه»، JFK و Natural Born Killers «قاتلان مادرزاد» همراه بود، نتوانست در ادامه نیز پابرجا باشد و دیگر پروژه‌های استون همانند فیلم‌های اولش به موفقیت نرسیدند. با سینماگیمفا همراه باشید.

ولی به هر حال با اکران فیلم Snowden در سال جاری، دیدیم که استون هنوز هم یک فیلم ساز قهار است و توانایی خود را در روایت داستانی جذاب، گیرا و در عین حال جنجالی از دست نداده‌است. نکته جالب اینجا است که در تمام این سال‌ها که استون مشغول ساخت فیلم‌های مختلف بوده‌است، کمتر کسی به کارهای او به عنوان یک رمان نویس توجه کرده‌است و پسر او نیز در حال حاضر در تلاش است تا خود را به عنوانی فیلم سازی برجسته مطرح کند.

به گزارش ددلاین، شان استون (Sean Stone) که سابقه ساخت فیلم Greystone Park را در کارنامه دارد، تصمیم گرفته‌است تا به طور همزمان هم خود را به عنوان یک فیلم ساز مطرح کند و هم آثار پدرش را بیشتر به دنیا معرفی کند. او که ۳۱ ساله است قصد دارد به عنوان نویسنده و کارگردان A Child’s Night Dream «رویای شبانه یک کودک»، فیلمی اقتباسی از کتاب نگارش شده توسط پدرش بسازد. او در مورد محل قرارگیری تمرکز اصلی فیلم گفت:

تجربیات من در دوران دبیرستان و اوایل تحصیل در دانشگاه باعث شکل گیری فیلم‌نامه شد و کمک کرد تا داستان کتاب که دوران زندگی پدرم جریان دارد، به دوران زندگی من تغییر پیدا کند. پس‌زمینه اصلی فیلم شامل پی بردن من به ارتباطم با والدینم، تجربه اولین عشق و تاثیرات اتفاقات ۱۱ سپتامبر و جنگ عراق است.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.