زک اسنایدر عکسی از لباس بتمن در Batman v Superman منتشر کرد

5 December 2016 - 21:00

بعد از اکران فیلم  Batman v Superman: Dawn of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» چند سوال برای طرفداران به وجود آمد؛ یکی از سوالات این بود که چرا در سکانس کابوس، بتمن نقاب بر چهره زده است؟ حتی اگر تلاش بتمن برای کشتن دشمنانش را کنار بگذاریم و اسلحه‌ای که بر دوش دارد را قابل قبول باشد، ولی چرا نقاب بر چهره دارد؟ اگه دنیا پایان یافته است، دیگر نیازی نیست که چهره واقعی خود پنهان کند. قضیه این هم نبود که بخواهند بینندگان را درباره‌ی بازیگر بتمن گمراه کنند. شاید فقط دلیلش این است که بروس وین به نقاب زدن عادت کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جدا از این سوالات بی جواب، به نظر می‌رسد که زک اسنایدر (Zack Snyder) به ورژنی از بتمن که در سکانس کابوس دیدیم علاقه‌ی بسیاری دارد. به لطف کارکنان Batman-News ما فرصت این را داریم که به لباس صحرایی بتمن که اسنایدر به آن علاقه‌ی زیادی دارد نگاه کنیم. این لباس با یک دستمال گردن تابستانی و یک کارت جوکر بر روی اسحله‌ی بتمن تکمیل شده است. حتی بعد از نابودی زمین به دست بیگانگان قدرتمند، بازهم بتمن بیخیال دشمن خونی خود، جوکر، نمی‌شود.

axn9_9fvssaemgpeveoe-8qewaw0l2i7is1__tag_0q

حالا یک سوال یگر به وجود می‌آید. آیا صحنه‌ای مانند سکانسی کابوس در فیلم Justice League «لیگ عدالت» خواهیم دید؟ داستان‌هایی وجود دارد که در جهان‌های موازی ابرقهرمانان اختیار خود را از دست داده و دشمنان خود را می‌کشند. به احتمال زیاد دیگر از این بازه‌ی زمانی در فیلم‌های آینده خبری نخواهد بود، ولی شاید سکانسی مانند صحنه‌ی کابوس را در لیک عدالت یا دنباله‌های بعدی ببینیم. شاید دفعه‌ی بعد این بتمن باشد که یک ارتش خشن و قاتل را رهبری کند.

منبع: screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.