فصل دوم سریال Luke Cage تایید شد

7 December 2016 - 09:00

بعد از شروع طوفانی The Avengers «انتقام‌جویان»، مارول تصمیم گرفت روش‌های دیگری برای گسترش دادن دنیای سینمایی مارول امتحان کند. سریال  Agents of S.H.I.E.L.D. «ماموران شیلد» اولین سریال مارول و دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود؛ اما بعد از آن نتفلیکس به سرعت با مارول وارد کار شد. اولین همکاری مارول و نتفلیکس سریال بر روی سریال Daredevil بود که بازخوردی بسیار بهتر از آن چه که مارول و نتفلیکس انتظارش را می‌کشیدند به همراه داشت. مدتی پس از سریال دردویل، مارول Jessica Jones «جسیکا جونز» را پخش کرد که توانست به خوبیِ دردویل عمل کند. سریال Jessica Jones این اجازه را به طرفداران داد که قبل از این که مایک کالتر (Mike Colter) در نقش لوک کیج (Luke Cage) سریال خودش را داشته باشد، با او آشنا شوند. با سینماگیمفا همراه باشد.

لوک کیج سومین سریال مارول در شبکه‌ی نتفلیکس محسوب می‌شود و طبق انتظار پس از پخش در سراسر جهان با بازخورد خوبی همراه شد. پس جای تعجبی دارد که فصل دوم این سریال نیز ساخته شود. در حساب رسمی سریال Luke Cage در اینستاگرام ویدئویی منتشر شد که آرایشگاه دوباره ساخته شده را نشان می‌داد که در آن بر روی یک تابلوی LED نوشته شده بود فصل دوم به زودی می‌آید. در زیر می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

View this post on Instagram

Always forward. #LukeCage #Netflix #Marvel

A post shared by Luke Cage (@marvelslukecage) on

معرفی پخش شدن فصل دوم سریال لوک کیج در این نقطه بیشتر یک حرکت تشریفاتی است؛ چون اگر فصل دوم سریال ساخته نمی‌شد واقعا جای تعجب داشت. سریال لوک کیج عملکرد بسیار خوبی داشت و چئو هوداری کوکر (Cheo Hodari Coker) به عنوان کارگردان سریال توانست به خوبی سریالی بسازد که درآن هارلم (Harlem) از هلزکیچن (Hell’s Kitchen) متفاوت باشد؛ این موضوع نشان دهنده‌ی این است سریال لوک کیج یک کپی از دو سریال قبل شبکه نیست و مسیر خودش را دارد. هنوز تاریخ پخش و اطلاعات رسمی از فصل دوم منتشر نشده است؛ حتی هنوز معلوم نیست که چئو هوداری کوکر کارگردان فصل دوم نیز خواهد بود. البته به نظر می‌رسد که همه چیز در مسیر درست خود قرار دارد و این واکنش هوداری کوکر نسبت به خبر بود:

کریسمس ۲۱ روز زودتر رسیده است! فصل دوم در حال ساخت است!

تا به حال جزئیاتی از داستان فصل دوم منتشر نشده است و احتمالات و گزینه‌های زیادی وجود دارند. قطعا طرفدارن دوست دارند که توجه بر روی لوک کیج و داستان او باشد نه تیم هیروز فور هایر (Heroes for Hire). در فصل اول در کنار لوک کیج و کلر تمپل (Claire Temple) با بازی روزاریو داوسون (Rosario Dawson)، شخصیت محبوب میستی نایت (Misty Knight) با بازی سیمون میسیک (Simone Missick) را نیز به طرفدارن نشان داد. بیشتر پرداخته شدن به شخصیت میستی نایت در فصل دوم یکی از چیز‌هایی است که طرفداران بیشتر از هر چیزی می‌خواهند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    همکارى هاى مارول و نت فلیکس بهترین سریال هاى سوپرهیرویى تا امروزن. البته من هنوز دیر دویل رو به همه ترجیح مى دم.

  • Matt Murdock says:

    فقط میتونم بگم ای جان