عکسی از فیلم Pacific Rim: Maelstrom منتشر شد

7 December 2016 - 11:00

اگر شما به فیلم‌های هیولایی به سبک ژاپنی علاقه دارید؛ پس حتماً اخبار مربوط به فیلم Pacific Rim: Maelstrom «حاشیه اقیانوس آرام: گرداب» را دنبال می‌کنید. بالاخره روند ساخت دنباله‌‌ی فیلم گیرمو دل‌تورو (Guillermo del Toro)  پایدار شده‌است و تمامی تیم در کنار هم قرار گرفته‌اند. چند وقت پیش بود که انتشار یک عکس از جان بویگا (John Boyega) بر روی صحنه واقعاً طرفداران را هیجان زده کرد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این را می‌دانیم که جان بویگا قرار است نقش پسر استکر پنتیکاست (Stacker Pentacost) با نقش آفرینی ادریس آلبا (Idris Elba) در فیلم اول را بازی کند. جز این اطلاعات خاصی از داستان فیلم Pacific Rim: Maelstrom «حاشیه اقیانوس آرام: گرداب» نداریم. این موضوع سوالات زیادی برای طرفداران به وجود می‌آورد. آیا رایلی و ماکو توانستند کایجوها را نابود کنند؟ چند سال فاصله بین اتفاقات فیلم اول و دنباله‌ی آن وجود دارد؟ و تعدادی سوال دیگر که هنوز جواب آن‌ها را نمی‌دانیم؛ حالا کارگردان فیلم، استیون دنایت (steven deknight)، با انتشار عکسی از فیلم، با صبر طرفداران بازی کرده است.

۱۵۲۷۶۷۲۴_۱۳۳۷۴۴۳۶۵۶۳۱۷۰۱۱_۲۰۴۲۹۷۴۸۴۸۷۳۶۵۵۹۱۰۴_n

کارگردان سریال اسپارتاکوس عکسی از خودش بر روی صحنه‌ی فیلم منتشر کرده است. با اینکه نمی‌دانیم آن طرف دری که پشت دنایت است چه چیزی قرار دارد، ولی می‌شود حدس زد که به شتردروم (Shatterdome) یا همان مقر جنگجویان حاشیه اقیانوس آرام تعلق دارد. سبک صنعتی و سخت‌افزار قوی در می‌تواند به این اشاره داشته باشد که وسیله‌ای مهم پشتش پنهان شده‌است. حتی احتمال این که یک کایجو پشت آن زندانی شده باشد نیز وجود دارد. اینگونه می‌شود حضور دوباره‌ی موجودات بیگانه در فیلم دوم را توجیه کرد.

شاید دی‌ان‌ای چند کایجو در آزمایشگاه شتردروم باعث ایجاد هیولاهایی جدید شده‌است. و از آنجایی که گیرمو دل‌تورو قول داده‌بود که بسیاری از بازیگران فیلم اول را در دنباله نیز خواهیم دید پس با دو دانشمند فیلم، نیوت با بازی چارلی دی (Charlie Day) و هرمن با بازی برن گورمن (Burn Gorman) دیدار خواهیم داشت. هر چند که دل‌تورو فیلم‌نامه‌ی گرداب را نمی‌نویسد و آن را کارگردانی نمی‌کند؛ اما هنوز به عنوان تهیه‌کننده بر روی ساخت فیلم نظارت دارد. نمایشنامه‌ی فیلم قرار است توسط تیمی متشکل از کیرا اسنایدر (Kira Snyder) تهیه‌کننده‌ی سریال The 100، تی‌اس نولین (T.S. Nowlin) نویسنده‌ی فیلم The Maze Runner «دونده مارپیچ»و امیلی کارمایکل کارگردان فیلم Lumberjanes نوشته‌شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    من فیلم اول رو خیلى دوست داشتم. فیلم حیلى خوبى نبود اما حس اش شبیه کودزیلاهاى قدیمى و سریال هاى کارتونى قدیمى بود تماشاش بذت بخش . امیدوارم این یکى هم روح فیلم اول رو تو خودش داشته باشه.