شخصیت منفی فیلم Ocean’s Eight مشخص شد

7 December 2016 - 14:00

نزدیک به یک دهه از آخرین فیلم از سگانه Ocean که تیم دنی اوشن (Danny Ocean) طی شش سال سه دزدی موفق را انجام داده‌اند، می‌گذرد. حالا فرصت به زنان رسیده‌است که در این فرنچایز بدرخشند. در طی سال گذشته تیم بازیگران Ocean’s Eight در حال شکل‌گیری بود و حالا مشخص شده‌است که این فیلم قرار است یک اسپین‌اف برای مجموعه فیلم‌های Ocean باشد نه یک ریبوت. تا چندی پیش مشخص نبود که شخصیت‌های اصلی فیلم قرار است با چه کسی رو در رو شوند، ولی مشخص شد که دیمین لوئیس (Damian Lewis) قرار است نقش مقابل سارقان فیلم را بازی کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

با توجه به سایت ورایتی، ستاره‌ سریال Homeland «سرزمین مادری» قرار است شخصیت منفی فیلم Ocean’s Eight را بازی کند. نام شخصیتی که دیمین لوئیس قرار است بازی کند هنوز مشخص نشده‌است، ولی بیان شده‌است که او معشوقه‌ی قبلی شخصیت ساندرا بلواک (Sandra Bullock) بوده‌است. ساندرا بولاک رهبر گروه سارقان فیلم و خواهر دنی اوشن محسوب می‌شود. شاید برای شما این سوال به وجود آید که نقش لوئیس به چه اندازه در فیلم تاثیرگذار است. منبع سایت ورایتی بیان کرده‌است که حضور لوئیس برجسته و مهم خواهد بود.

با این که اطلاعات دیگری از داستان منتشر نشده‌است، ولی جالب خواهد بود بدانیم شخصیت ساندرا بلاک و لوئیس با هم ارتباط نزدیکی داشتند. در این صورت احتملاً سرقتی که قرار است انجام شود از روی خصومت شخصی بین این دو شخصیت خواهد بود. اگر این تیم هم مانند تیم دنی اوشن خوب عمل کنند موفقیت فیلم تضمین شده خواهد بود.

دیمین لوئیس برای بازی در سریال Homeland «سرزمین مادری» بسیار شناخته شده‌است و با بازی در سه فصل این سریال توانست به جایزه امی دست یابد. در حال حاضر لوئیس در سریال Billions «میلیاردها» نقش بابی اکسلرود را بازی می‌کند. لوئیس همچنین در فیلم‌های سینمایی Queen of the Desert «ملکه صحرا» و Our Kind of Traitor هم بازی کرده‌است.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.