تریلر جدید سریال A Series of Unfortunate Events منتشر شد

8 December 2016 - 16:13

در سال ۲۰۰۴ استودیوی پارامونت تصمیم گرفت فیلمی اقتباسی از روی رمان A Series of Unfortunate Events «اتفاقات ناگوار» نوشته دنیل هندلر (Daniel Handler) بسازد. این فیلم که بر اساس سیزده کتاب منتشر شده با همین نام ساخته‌شد، سه کودک تازه یتیم شده را در جریان اتفاقاتی عجیب و به نوعی ترسناک در مسیر شخصیت پلید کنت اولاف با بازی جیم کری (Jim Carrey) قرار می‌دهد. با سینماگیمفا همراه باشید.

پس از اکران فیلم و بر خلاف انتظارات، فیلم نتوانست فروشی مورد انتظار داشته‌باشد و در نتیجه ساخت دنباله برای آن مورد تایید پارامونت قرار نگرفت. حال بیش از یک دهه بعد، داستان‌های لمونی اسنیکت شانسی دیگر را خواهند داشت، این باز در غول رسانه‌های اینترنتی، نتفلیکس. در کنار برنامه‌ریزی‌ها برای اقتباس از هر سیزده کتاب، این بار خود هندلر در کار ساخت این سریال تاثیری مستقیم خواهد داشت. این نویسنده نگارش فیلم‌نامه را بر عهده دارد و با توجه به تصاویر و ویدیوهای منتشر شده می‌توان حدس زد که سریال به دقت قصد دارد در مسیر کتاب‌ها حرکت کند.

در آخرین تریلر منتشر شده توسط نتفلیکس، که حدودا یک ماه پس از تریلر اول منتشر شده‌است، کمی بیشتر به عمق داستان و دیگر شخصیت‌های سریال پی می‌بریم. در تریلر اول تمرکز بر روی معرفی داستان کلی و فضای سریال قرار داشت ولی در تریلر دوم هدف بیشتر به نمایش گذاشتن زندگی سه کودک یتیم، یعنی کلاوس، وایولت و سانی باودلیر و نحوه زندگی آنها به دنبال از دست دادن والدینشان است.

نتفلیکس موفق شده‌است برای این سریال مجموعه‌ای از بازیگران فوق‌العاده را به خدمت بگیرد. با حضور نیل پاتریک هریسِ (Neil Patrick Harris) همیشه محبوب در نقش کنت اولاف، نامزد اسکار آلفره وودارد (Alfre Woodard) در نقش عمه جوزفین و نامزد اسکار جون کوزاک (Joan Cusack) در نقش جاستیس استراس می‌توان به قدرت این مجموعه پی برد. فصل اول سریال قرار است در هشت قسمت منتشر شود که بعضی از آنها دو بخشی خواهند بود.

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

فصل اول A Series of Unfortunate Events در تاریخ ۲۴ دی ماه امسال آماده پخش خواهد بود.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hold the Door says:

    به شدت منتظر این سریال هستم !
    ظاهرا به فیلم هم خیلی پایداره !
    امیدوارم مثل stranger things شه و شکست نخوره !