تیزر تریلر Spider-Man: Homecoming منتشر شد، تریلر کامل فردا شب

7 December 2016 - 23:28

از زمانی که سونی و مارول تصمیم گرفتند مرد عنکبوتی را وارد دنیای سینماتیک مارول کنند، بسیاری از طرفداران به شدت مشتاق هستند تا نتیجه این همکاری را ببینند. حضور این شخصیت در «جنگ داخلی» تا حدودی این موضوع را برای بسیاری روشن کرد و طرفداران دوباره منتظر هستند تا تلاشی جدید در فرنچایز مرد عنکبوتی را شاهد باشند. خوشبختانه این انتظار چندان به طول نخواهد انجامید، جایی که Spider-Man: Homecoming قرار است تابستان سال آینده راهی سینماها شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم به طور قطع اتفاقات پس از فیلم جنگ داخلی را به نمایش خواهد گذاشت اما بسیاری منتظر هستند تا تاثیر هر چه بیشتر او را در MCU مشاهده کنند. به نظر می‌رسد فیلم جدید به قدری بزرگ خواهد بود که شخصیت‌هایی مانند آیرون من با بازی رابرت داونی (Robert Downey Jr) و هپی هوگان با بازی جان فورو (Jon Favreau) در آن حضور خواهند داشت. انتظارات برای دیدن اولین تصاویر از فیلم به پایان رسیده‌است و اولین تیزر تریلر فیلم با اعلام خبر انتشار تریلر کامل در فردا شب، راهی فضای مجازی شد.

سونی و مارول اعلام کرده‌اند که تریلر کامل Homecoming فردا شب در طول برنامه Jimmy Kimmel Live پخش خواهد شد. همزمان با اعلام این موضوع، تیزری جدید نیز با حضور تام هالند و شخصیت هپی منتشر شد تا بدانیم که انتظار چه چیزی را باید داشته‌باشیم. اسپایدر من پرواز خواهد کرد!!!

فیلم در تاریخ ۱۶ تیرماه سال آینده راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.