جانی دپ برای دومین سال پیاپی کم سودترین بازیگر سال لقب گرفت

8 December 2016 - 23:00

جانی دپ (Johnny Depp) یکی از تاثیرگذارترین ستارگان هالیوود در دهه ۲۰۰۰ میلادی بود که با حضور در هر فیلمی موفقیت مالی آن را تضمین می‌کرد و تاثیر مستقیم بر روی فروش آن داشت. این موضوع تا زمانی صحت داشت که رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) هنوز به نقش افسانه‌ای خود یعنی آیرون من نرسیده‌بود. با معرفی دنیای سینماتیک مارول که هالیوود را با فرمول جدید موفقیت آشنا کرد، دوره سینمای ستاره محور به پایان رسید و جای خود را به سینمای دنیا محور داد. با سینماگیمفا همراه باشید.

اگر عملکرد بسیار ضعیف فیلم‌هایی مانند Mortdecai و Alice through the Looking Glass در گیشه سندی محکم برایتان نباشد، کافی است به آمار جدیدی که مجله فوربز منتشر کرده‌است توجه کنید تا به صحت این موضوع پی ببرید.

این مجله به تازگی آماری از بازیگران Overpaid (بیش از حد گران‌قیمت) را منتشر کرده‌است. آنها با استفاده از فرمولی که دستمزد بازیگر را به همراه بودجه ساخت فیلم و فروش آن در بازار به عنوان فاکتور تاثیرگذار دخیل می‌کند، به عددی دست پیدا می‌کنند که اصطلاحا میزان بازگشت سرمایه‌ (return on investment) نامیده می‌شود. جانی دپ برای دومین سال متوالی در صدر این جدول قرار دارد، جایی که این ضریب برای او عدد ۲٫۸ دلار را نشان می‌دهد. این بدین معنی است که به ازای هر دلار از دستمزد او، تنها ۲٫۸ دلار بازگشت وجود داشته‌است. در رده دوم این لیست ویل اسمیت (Will Smith) با ۵ دلار حضور دارد و چنینگ تیتوم (Channing Tatum) با ۶ دلار در رده سوم قرار گرفته‌است.

نکته جالب این است که فوربز مدت زمان محاسبه شده در این فرمول را قبل از جنجال به وجود آمده بین دپ و همسرش امبر هرد (Amber Heard) محاسبه کرده‌است که در نهایت به طلاقی ۷ میلیون دلاری ختم شد. فوربز همچنین به این موضوع اشاره داشته‌است که این تخریبِ تصویر، تاثیر مستقیم بر روی خیل طرفداران دپ خواهد گذاشت و به تبع آن درامد این بازیگر و فیلم‌های او نیز در سال‌های پیش رو تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.