تاریخ اکران فیلم لایو اکشن باربی مشخص شد

11 December 2016 - 22:00

از زمانی که کمپانی Mattel برای اولین بار عروسک مد محور باربی را در سال ۱۹۵۹ راهی بازار کرد، این عروسک در بین محبوب‌ترین اسباب‌بازی‌های دنیا قرار دارد. باربی در طول سال‌های متمادی دچار تغییرات بسیار شد و انواع مختلفی از آن راهی بازار شد و همزمان بازی‌ها، فیلم‌ها و محصولات متعددی از روی آن ساخته‌ شده‌است. با گذشت ۵۰ سال از زمان عرضه آن برای نخستین بار، استودیوی یونیورسال در سال ۲۰۰۹ خبر ساخت فیلمی لایو اکشن از روی این عروسک نمادین را داد که با توجه به تغییر فرهنگ و پیچیدگی‌های به وجود آمده از آن زمان تا به اکنون، به نظر می‌رسد این کار چندان نیز آسان نباشد. در عین محبوبیت، شاید کمی دور از حالت ایده‌آل باشد باشد که بخواهیم باربی را الگویی برای کودکان بدانیم. کافی است در اینترنت تصاویر کسانی را ببینیم که تلاش کرده‌اند ظاهری مشابه با باربی را در خود به وجود آورند. با سینماگیمفا همراه باشید.

در دهه‌های گذشته، Mattel تغییرات متعددی را به منظور مطابقت با بازار اسباب‌بازی بر روی این عروسک اعمال کرده‌است. باربی به مشاغل بسیاری وارد شده‌است و در رنگ‌های پوست متفاوت و سایزهای مختلف ساخته‌ و عرضه شده‌است. تمام این تغییرات از طرف عموم مردم با استقبال مواجه شده‌است که در واقع هدفی است که تمام کمپانی‌ها به دنبال رسیدن به آن هستند.

توجهات به سمت برداشتی به مراتب واقع گرایانه‌تر از این عروسک زمانی افزایش یافت که سونی خبر از ساخت فیلمی لایو اکشن از این عروسک را با بازی کمدین ایمی شومر (Amy Schumer) داد. حال این پروژه نقش اصلی خود را پیدا کرده است ولی تاریخ اکرانِ سال ۲۰۱۷ آن دچار تغییر شده‌است. طبق گزارشات منتشر شده این فیلم در تاریخ ۸ تیر ۱۳۹۷ آماده اکران خواهد بود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.