من نفرت‌انگیز ۳ | آنچه از Evil bratt می‌دانیم

12 December 2016 - 18:13

پس از انتشار Despicable Me 2 «من نفرت‌انگیز ۲» در سال ۲۰۱۴  کمپانی سازنده “Illumination Studios” رسما از انتشار نسخه سوم این عنوان در ۲۰۱۷ خبر‌داد. از طرفی بعد از منتشر کردن عنوان فرعی Minions «مینیون‌ها» در ۲۰۱۵ فروش جهانی این فیلم از مرز ۱٫۱ میلیارد دلار گذشت، بنابراین به جرات می‌توان گفت که این مجموعه در میان همه تماشاگران از همه رده‌های سنی محبوب شده‌است. در اوایل سال جاری مشخص‌شد یکی از سازنده‌های مشترک مجموعه کارتونی South park « پارک جنوبی»، تری پارکر (Trey Parker)، قرار است نقش کاراکتر جدید من نفرت‌انگیز ۳، Balthazar Bratt (بالتازار برت) را برعهده بگیرد.

این شخصیت به‌ عنوان نقش شرور جدید و هنرمندی به سبک دهه ۸۰ است که از کودکی با مشکلاتی در زندگی مواجه‌ بوده‌است، به این خاطر از دوران بلوغش به دنیای شرارت وارد می‌شود و هدف نابود کردن دنیا را دارد. نسخه‌ی کم سن‌ و سال‌تر بالتزار که با نام Evil Bratt معرفی می‌شود در فیلم حضور خواهد داشت. مجله Rock Father اولین رسانه‌ای بود که از کاراکتر Evil Bratt  خبرداد.

لفظ شرور اصطلاحی است که در سری فیلم‌های من نفرت‌انگیز می‌توان آن را آزادانه به هر کسی نسبت‌داد فرقی نمی‌کند مینیون های بامزه در این مجموعه شرور خطاب شوند یا شخصی که رویای دزدیدن ماه را در سر می‌پروراند. گرو در اولین نسخه از این مجموعه اولین شرور به‌حساب می‌آمد که در طی داستان وقتی یک خانواده تشکیل‌داد از دنیای شرارت خارج‌شد و به یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای مجموعه بدل شد. این تغییر ماهیتی اتفاقی است که ممکن است باز هم در این مجموعه رخ‌دهد، با توجه به خلاقیت سازندگان‌ این مجموعه امید می‌رود با شخصیت‌پردازی قوی کاراکتر جدیدشان را به یکی از دوست‌‌ داشتنی‌ترین‌ها در میان طرفداران بدل‌کنند.

مسلما ورود یک کاراکتر جدید به مجموعه سوالاتی را در ذهن ایجاد خواهد کرد و قطعا ورود این کاراکتر چند بعدی که توسط استودیو ایلومینیشن روح گرفته است به دنیای این مجموعه جالب ‌‌خواهد‌بود. این نکته که بالتازار سیر داستانی مشابه را نسبت به دیگر شروران این مجموعه طی نکند کار ساده‌ای نخواهد‌بود اما با توجه به پیشینه‌ی کمپانی Illumination Entertainment و کارنامه‌ی موفق آن در این زمینه شانس موفقیت عنوان جدید بسیار زیاد خواهد‌بود.

من نفرت‌انگیز ۳ در ۳۰ جولای سال ۲۰۱۷ اکران خواهد‌شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.