هریسون فورد نقش پررنگی در Blade Runner 2049 نخواهد داشت

13 December 2016 - 12:00

شاید خیلی‌ها انتظارش را نداشتند، ولی دنباله‌ی فیلم علمی تخیلی Blade Runner در حال ساخت است. بجز تیمی که قصد دارند فیلم را بسازند، هنوز اطلاعاتی از داستان و شخصیت‌های فیلم وجود ندارد. هریسون فورد (Harrison Ford) قرار است دوباره در نقش ریک دکارد (Rick Deckard) حضور داشته‌باشد. با توجه به گفته‌های رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) یکی از بازیگران فیلم، شاید نقش هریسون فورد بر خلاف انتظارات پررنگ نباشد. در ادامه‌ با سینماگیمفا همراه باشید.

رایان گوسلینگ که در مورد آخرین فیلمش، La La Land، با فاندانگو (Fandango)  مصاحبه می‌کرد؛ در مورد نقشش در فیلم Blade Runner 2049 و تجربه‌ی همکاری با هریسون فورد نیز صحبت کرد. توضیحات رایان گوسلینگ درباره‌ی هریسون فرود فقط به تمجید از فورد خلاصه نمی‌شد و به این اشاره داشت که چند ماه پس از آغاز فیلمبرداری بود که هریسون فورد به آن‌ها پیوست.

من می‌توانم بگویم که ماه چندین ماه قبل از این که هریسون فورد به ما بپیوندد ما فیلمبرداری را آغاز کرده بودیم. ما خیلی انتظار این را کشیدیم که فورد به ما بیوندد، ولی بعد از آمدنش و بازی در نقشش همه احساس خوبی داشتند. بعد از این که روی صحنه آمد بلافاصله کار خود را شروع کرد و همه‌ی ما نیز شروع به کار کردیم. کار با هریسون فرود برای من یک افتخار محسوب می‌شود.

البته بعد از این قضایا هریسون فورد می‌توانست چندین ماه را به فیلمبرداری صرف کرده‌باشد، ولی فهمیدن آن که او مدت زمان زیادی را صرف فیلمبرداری نکرده‌است تعجب برانگیز است. نقش داشتن فورد در فیلم در همان موقع که ساخت دنباله تایید شد اعلام شد؛ پس همه فکر می‌کردند که هریسون فورد نقشی پررنگ در فیلم خواهد داشت. البته هریسون فورد می‌تواند نقشی مانند لوک اسکایواکر (Luke Skywalker) در فیلم Force Awakens داشته باشد؛ حضوری کم رنگ ولی مهم برای پیش‌زمینه‌ی فیلم.

با وجود این که جزئیات زیادی از فیلم Blade Runner 2049 وجود ندارد، ولی طرفدارن می‌توانند مطمئن باشند که تیمی ماهر و خلاق بر روی فیلم کار می‌کنند. کارگردان فیلم دنیس ویلنوو (Denis Villeneuve) است که بر روی فیلم‌های Arrival «ورود» و Sicario نیز کار کرده‌است. نمایشنامه‌ی فیلم را مایکل گرین (Michael Green) و همپتون فنچر (Hampton Fancher) نوشته‌اند. مایکل گرین بر روی فیلم‌های Logan و Alien: Covenant و همپتون فنچر هم بر روی فیلم اصلی Blade Runner کار کرده‌است. دیگر ستارگان فیلم مکنزی دیویس (Mackenzie Davis)، جرد لتو (Jared Leto)، دیو باتیستا (Dave Bautista) و رابین رایت (Robin Wright) هستند؛ تاریخ اکران فیلم Blade Runner 2049 نیز ۷ اکتبر ۲۰۱۷ اعلام شده‌است.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    فیلم اصلى اش فیلمیه که تقریبا سالى یکبار مى بینم. از پخش هاى جشنواره اى تا توى خانه. امیدوارم نابودش نکنن.