شایعه: زک اسنایدر کارگردانی Justice League 2 را برعهده نخواهد داشت

14 December 2016 - 21:00

زک اسنایدر با کارگردانی Man of Steel در سال ۲۰۱۳، بستر و بنیان دنیای گستره DC را پایه‌گذاری کرد و در ادامه نیز کارگردانی Batman V Superman را بر عهده گرفت. در پی به وجود آمدن مشکلات فراوان، ریاست DC در دستان جف جانز قرار گرفت. در همین حال، اسنایدر نیز مراحل تولید لیگ عدالت را اوایل سال جاری میلادی به اتمام رساند، و اخیرا این سوال به وجود آمده‌است که آیا او در دنباله لیگ عدالت نیز حضور خواهد داشت یا به کار خود در این دنیا پایان می‌دهد. با سینماگیمفا همراه باشید.

چند ماه پیش، گزارشی غیر رسمی از طرف Screen Geek منتشر شد که نشان می‌داد اسنایدر پس از پایان کار خود در لیگ عدالت، از DCEU جدا شده و تمرکز خود را بر روی پروژه‌های کوچکتر قرار می‌دهد. حال نیز اخیرا اعلام شده‌است که اسنایدر قصد دارد پس از پایان لیگ عدالت و پس از سال‌ها به پروژه قدیمی خود تحت عنوان Last Photograph باز گردد. البته در همان گزارش این موضوع نیز آمده‌است که اسنایدر در عین حال علاقه دارد پس از پایان آن فیلم، بر روی دنباله لیگ عدالت نیز کار کند.

با توجه به دانسته‌هایمان، اینکه دنباله لیگ عدالت تاخیر خورده‌است، اینکه برخی از طرفداران خواهان کناره‌گیری او هستند و اینکه پنجره فرصت جدیدی برای او فراهم شده‌است تا به پروژه مورد علاقه خود بازگردد، شانس خوبی وجود دارد که اسنایدر به عنوان کارگردان و هنگام فرا رسیدن زمان ساخت Justice League 2، در دنیای گسترده دی‌سی حضور نداشته‌باشد. این موضوع می‌تواند به صلاح همه نیز باشد. برای استودیوی برادران وارنر، استفاده از کارگردانی جدید، خونی تازه در رگ‌های این دنیا جاری می‌کند و نگاه منفی منتقدان نسبت به اسنایدر را از فیلم‌های این استودیو جدا می‌کند. برای اسنایدر نیز این فرصت به وجود می‌آید تا هنر خود را در جایی دیگر به کار گیرد و اجازه دهد که سه‌گانه‌ای در دنیای DC پایان کار برای او در آن دنیا باشد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.