Jurassic World 2 فیلمی متفاوت در فرانچایز خواهد بود

14 December 2016 - 22:00

ساخت دنباله‌ برای یک فیلم می‌تواند بسیار مشکل باشد. خیلی از دومین فیلم‌های یک فراچایز در مقایسه با فیلم اول نقص‌های زیادی دارند و این نقص‌ها در فیلم سوم نیز بیشتر می‌شوند. البته استثناهایی هم وجود دارند؛ Star Wars: The Empire Strikes Back و Toy Story 2 «داستان اسباب بازی‌های ۲» فیلم‌هایی بودند که باعث اوج گرفتن فرانچایزهای خود شدند. خیلی از طرفداران در فکر این هستند که Jurassic World 2 «دنیای ژوراسیک ۲» جر کدام دسته از دنباله‌ها خواهد بود. خوشبختانه کارگردان فیلم، جی.ای بایونا (J.A. Bayona)، درباره‌ی Jurassic World 2 به صحبت پرداخته و درباره‌ی انتظارات طرفداران نیز صخبت کرده. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جی.ای بایونا به تازگی به با سایت Coming Soon درباره‌ی این که چگونه فیلم دوم قرار است از Jurassic World متفاوت باشد. در پایین می‌توانید صحبت‌های این کارگردان را بخوانید:

من فکر می‌کنم که مسیری که فیلم جدید در حال طی کردن است بسیار جالب و هیجان انگیز است. Jurassic World 2 از دیگر فیلم‌ها بسیار متفاوت است و درباره‌ی زمانی است که در آن زندگی می‌کنیم. البته در همین حین خیلی جالب و سرگرم‌ کننده نیز هست. فیلم یک بلاکباستر است، کریس پرت در آن بازی می‌کند و یک ماجراجویی عالی است. نکته‌ی جالب این است که فیلم قرار است بسیار تاریک‌تر از قبل باشد.

پس قرار است Jurassic World 2 فصایی تاریک دارد و درباره‌ی مسائل دنیای امروزی صحبت کند. چند وقتی است که فیلم‌های بلاکباستر فضایی تاریک‌تر به خود گرفته‌اند و طرفدارن دوست دارند به جای این که فیلم‌های براق و کامل، ذوست دارند فیلم‌های عیب دار و تاریک تماشا کنند. با این که فرانچایز Jurassic Park «پارک ژوراسیک» همیشه ر از موجودات ترسناک بوده است، ولی هیچگاه داستانی تاریک نداشته است. همیشه یک خانواده در پارک حضور دارند و شخصیت برای نجات یافتن مجبور بودند با هم کار کنند. حالا به نظر می‌رسد که قرار است تغییر بزگی در این فرانچایز رخ دهد. هنوز معلوم نیست که داستان این فیلم چیست.

آن جایی فیلم دنیای ژوراسیک در یک پارک عملیاتی و پژوهشی دایناسورها جریان دارد؛ می‌شود حدس زد که در ادامه داستان چگونه پیش می‌رود. در فیلم اول اشاره شد که فناوری ساخت دایناسور منبع باز (Open Source) است؛ یعنی این فناوری مختص به اینجن (InGen) نیست و هر آزمایشگاهی می‌تواند دایساسورهای خودش بسازد. در آخر فیلم Jurassic World، شخصیت بردلی داریل وانگ (Bradley Darryl Wong) توانست به همراه دزات دایناسورها (Dino-Ingredient) از جزیره فرار کند؛ پس سوءاستفاده از دایناسورها با سناریوی موجود در فیلم همخوانی خواهد داشت. اگر زمانی یک پارک رقیب شروع به تولید  دایناسور کند، ولی نتواند به خوبی آن‌ها کنترل کند؛ به سرعت مشکلات زیادی روی خواهد داد.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.