اولین تریلر Despicable Me 3 منتشر شد + پوستر جدید

15 December 2016 - 13:00

در سال ۲۰۱۶ استودیوی Illumination عنوان تجاری موفق دیگری را با نام The Secret Life of Pets «زندگی پنهان حیوانات خانگی» راهی بازار کرد و توانست آن را در کنار فرنچایزهای بنیادی خود یعنی Despicable Me «من نفرت‌انگیز» و Minions قرار دهد. مینیون‌ها در سال ۲۰۱۵ اسپین‌آف مخصوص خود را تجربه کردند و توانستند با فروش ۱٫۱۶ میلیارد دلار در گیشه، تبدیل به پرفروش‌ترین انیمیشن این استودیو شوند. حال نوبت گرو است که در سال ۲۰۱۷ با فیلم سوم خود تحت عنوان Despicable Me 3 وارد عرصه رقابت شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

شماره سوم در فرنچایز من نفرت‌انگیز همانند دو شماره قبلی، پیر کافین (Pierre Coffin) را در نقش کارگردان خواهد داشت و در کنار او، کایل بالدا و اریک گیون به عنوان دستیار کارگردان حضور خواهند داشت. داستان این بار شخصیت گرو با صداپیشگی استیو کارِل (Steve Carell) را در مقابل شخصیت شرور علاقمند به دهه ۸۰ میلادی، بالتازار برت قرار می‌دهد که صدا پیشگی او را یکی از سازندگان انیمیشن سریالی South Park، تری پارکر (Trey Parker) بر عهده خواهد داشت. فیلم‌نامه‌ی کار نیز همانند دو شماره قبلی توسط کن داوریو (Ken Daurio) و کینکو پاول (Cinco Paul) نگارش شده‌است. نکته‌ای که در تریلر منتشر شده مشاهده نمی‌کنیم، این است گرو در کنار بالتازار مشکل بزرگ‌تری نیز دارد؛ و آن بازگشت برادر دوقلویش «درو» است که بر خلاف او سری پر از مو دارد.

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

در کنار تریلری که در بالا مشاهده کردید، Illumination پوستری جدید از فیلم را نیز منتشر کرده‌است می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید.

despicable-me-3-poster

Despicable Me 3 در تاریخ ۹ تیرماه ۱۳۹۶ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.