تریلر دوم Dunkirk منتشر شد| بازگشت نولان با یک فیلم حماسی

15 December 2016 - 12:13

کریستوفر نولان (Christopher Nolan) را به عنوان یکی از برترین کارگردانان قرن ۲۱ می‌شناسیم و توانایی او را در ژانرهای علمی‌تخیلی و ابرقهرمانی با فیلم‌هایی مانند سه‌گانه شوالیه تاریکی، Inception و Interstellar دیده‌ایم. پروژه بعدی این کارگردان، عنوانی کاملا متفاوت از کارهای قبلی او است. Dunkirk درامی جنگی، بر اساس داستان واقعی است که هدفش به نمایش گذاشتن عملیات نجات سربازان متفقین از ساحل شهر دانکرک است. در فیلم شاهد حضور ستارگانی چون تام هاردی، کیلین مورفی، مارک رایلنس،کنت برنا و هری استایلز هستیم. با سینماگیمفا همراه باشید.

استودیوی برادران وارنر، کمپین تبلیغاتی Dunkirk را چند ماه پیش و با انتشار تیزری از فیلم که فضای کلی حکم فرما بر آن را به نمایش می‌گذاشت، کلید زد. حال به دنبال همین موضوع و در راستای همان کمپین تبلیغاتی، استودیو تصمیم گرفته‌است که قبل از اکران فیلم Rogue One: A Star Wars Story، هفت دقیقه ابتدایی فیلم را در سینماهای مجهز به آی‌مکس به نمایش بگذارد و برای کسانی که نمی‌توانند به سینماهای آی‌مکس دسترسی داشته‌باشند، تریلری جدید از فیلم را منتشر کرده‌است. در زیر می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید.

در این تریلر شاهد گسترده شدن آنچه در تیزر اول مشاهده کردیم، هستیم، جایی که داستان کلی در آن بازگو می‌شود. ۴۰۰۰۰۰ سرباز در ساحل دانکرک مستقر شده‌اند و تهدیدی بزرگ برای آنها وجود دارد. نیروی هوایی آلمان می‌تواند به راحی آب خوردن آن را مورد تهاجم قرار دهد. سربازان در حالتی درمانده قرار دارند و به دنبال راهی هستند تا به خانه بازگردند، حتی اگر این راه شنا کردن باشد. در ابتدا به نظر می‌رسد شاهد فیلمی داستان محور باشیم ولی در ادامه تریلر می‌بینیم که تمرکز بر روی برخی از بازیگران به صورت برجسته است. هاردی به نظر می‌رسد نقش خلبان آلمانی را داشته‌باشد و مابقی بازیگران برجسته، در جبهه متفقین قرار داشته‌باشند.

دانلود تریلر با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

Dunkirk در تاریخ ۳۰ تیرماه ۱۳۹۶ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.