تاریخ شروع فیلمبرداری Deadpool 2 مشخص شد

16 December 2016 - 12:00

Deadpool فیلمی بود که با مشکلات مالی زیادی مواجه شد. کارگردان فیلم، تیم میلر (Tim Miller) با همکاری نویسندگان آن، رت ریس (Rhett Reese) و پل ورنیک (Paul Wernick) و بازیگر/ تهیه کننده‌ی فیلم، رایان رینولدز (Ryan Reynolds)، با تکیه به علاقه و احساسی که نسبت به پروژه داشتند توانستند بعد از یک دهه تلاش فیلمی موفق را روانه‌ی بازار کنند. فیلمی Deadpool 2 بلافاصله تایید شد؛ حتی قبل از عملکرد عالی فیلم در باکس آفیس جهانی، همه می‌دانستند فیلم دومی در حال ساخت است. اگر فیلم این روند موفقیت آمیز همین طور ادامه دهد پس احتمالاً با فیلم سوم ددپول نیز مواجه خواهیم شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

گزارشات اولیه نشان دهنده‌ی آن بودند که فیلمبرداری فیلم دوم در ماه ژانویه سال آینده شروع خواهد شد، ولی با جدایی تیم میلر اوضاع تغییر کرد و مطمئناً در نبود یک کارگردان دوربینی حرکت نخواهد کرد.

deadpool-tim-miller-ryan-reynolds

سایت What’s Filming که آمار تولید محتوا را در ونکور و سراسر بریتیش کلمبیا تحت نظر دارد؛ به تازگی اعلام کرده است که فیلمبرداری فیلم دوم ددپول در ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. این تاخیر می‌تواند این اجازه را به دیوید لیچ (David Leitch)، کارگردان فیلم جان ویک، بدهد که با فضای فیلم ددپول بیشتر آشنا شود. همچنین این تاخیر این اجازه را به تیم اکس کمپانی فاکس می‌دهد که خود را با جدایی تیم میلر و تغییراتی که لیج خواهد داد، تطبیق دهند.

یکی از تهیه‌کنندگان فیلم، سیمون کینبرگ (Simon Kinberg)، در مصاحبه‌ای بیان کرده‌بود که قصد دارند فیلمی بسازند که در بطن خود به فیلم اول شبیه باشد، ولی در عین حال فیلم دوم باید سبک و استایل خودش را داشته‌باشد. با این که کار رت ریس و پل ورنیک به عنوان نویسندگان فیلم مدت‌هاست که تمام شده است، ولی این تاخیر به لیچ این اجازه را می‌دهد که با نمایشنامه‌ی فیلم آشنا شود و در صورت نیاز جزئیاتی به آن اضافه کند. همچنین این زمان اضافی این اجازه را به لیچ خواهد داد که با تیم بازیگران فیلم و همکاران خود آشنایی بیشتری پیدا کند و بتواند به کمک آن‌ها فیلمی عالی از مزدور پر حرف بسازد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.