بن مندلسون نقش کلانتر ناتینگهام را در فیلم Robin Hood: Origins خواهد داشت

17 December 2016 - 00:01

کمپانی Lionsgate قصد دارد اقتباسی جدید از داستان کماندار و شورشی معروف را که برای اجرای عدالت تلاش می‌کند، بر روی پرده سینما ببرد. کسی که پیش‌تر از الیورکوئین و هاوکی دست به کمان بوده است و تجربه بیشتری در این زمینه دارد. این استودیو قطعا در حال پیشبرد روند تولید فیلم Robin Hood: Origins است که قرار است دوباره ریشه‌های داستانی این قهرمان مردمی را برای ما تعریف کند؛ قهرمانی که نقشش را تارون ایگرتون (Taron Egerton)، بازیگر فیلم Kingsman: The Secret Service بر عهده خواهد داشت. در پشت دوربین، اتو بارتورست (Otto Barthurst) وظیفه کارگردانی را عهده دار خواهد بود که سابقه کارگردانی سریال‌هایی مانند Black Mirror و Peaky Blinders را در کارنامه خود می‌بیند. با سینماگیمفا همراه باشید.

در کنار ایگرتون، بازیگر توانای دیگری بنام جیمی فاکس (Jamie Foxx) که سابقه بردن جایزه اسکار را دارد، نقش جان کوچولو را بازی می‌کند که در این داستان یک فرمانده آفریقایی تبار است. همچنین ستاره فیلم Fifty Shades، جیمی دورنان (Jamie Dornan) قرار است نقش برادر ناتنی رابین هود را بازی کند. اما مانند همه فیلم‌های رابین هود، این فیلم نیز به یک کلانتر ناتینگهامی نیاز دارد که در مقابل رابین هود و دوستانش بایستد. نقش این کلانتر را قرار است بازیگر مشهور این روزهای هالیوود که فیلم آخرش این هفته بر روی پرده سینماها خواهد رفت، بازی کند.

به گزارش وراییتی، بن مندلسون (Ben Mendelsohn) که نقش فرمانده امپراطوری، اورسون کرنیک را در Rogue One بازی کرده‌است، قرار است نقش کلانتر ناتینگهام را در فیلم جدید رابین‌هود بر عهده داشته‌باشد. کارنامه کاری مندلسون به نقش او در فیلم اخیر جنگ‌های ستارگان محدود نمی‌شود؛ حضور در درام Bloodline محصول شبکه نتفلیکس، همچنین فیلمهای Animal Kingdom «پادشاهی حیوانات»، The Dark Knight Rises «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» و The Place Beyond the Pines «مکانی آن سوی کاج‌ها» از جمله آثار تحسین شده این بازیگر به شمار می‌روند. این روند رو به رشد برای مندلسون کماکان ادامه دارد چرا که علاوه بر حضور در فیلم Rogue One، قرار است وی در پروژه بزرگ اسپیلبرگ به نام Ready Player One نیز بازی کند.

Robin Hood: Origins در تاریخ ۳ فروردین ۱۳۹۷ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.