ساموئل ال. جکسون از شروع کار خود در قسمت جدید شگفت‌انگیزان خبر‌داد

17 December 2016 - 21:51

اگرچه یکی از تمایلات کمپانی پیکسار ارائه خطوط داستانی سنتی و آثار تک قسمتی است گاهی داستان بعضی از آثار نتایجی را به همراه دارد که کمپانی را به انتشار قسمت‌های بعدی ترغیب ‌می‌کند. در جستجوی نمو عنوانی بود که امسال شاهد انتشار دنباله آن بودیم، به همین ترتیب عنوان Toy Story «داستان اسباب‌بازی‌ها» به یک شاهکار چهار‌ قسمتی بدل‌شد، طبعا انیمیشن شگفت‌انگیزان از همان سال‌های اول انتشارش، انتظار ‌می‌رفت شاهد قسمت دوم آن باشیم.

این اثر به‌ یاد‌ماندنی پس از نه سال در لیست پر‌فروش‌ترین های زمان انتشار خود تا زمان جایگزینیش با فیلم Thor: The Dark World «تور: دنیای تاریک» حضور‌داشت و همچنین جایزه‌ی بهترین انیمیشن سال در مراسم اسکار را دریافت‌کرد. Brad Bird «برَد بِرد» با وعده‌ی بازگرداندن تیم صداپیشگان و تنظیم فیلمنامه در‌حال فعالیت به‌نظر می‌رسد و قطعا طرفدارانش را خوش‌حال خواهد‌کرد.

اخیرا Samuel L. Jackson «ساموئل ال. جکسون»  پستی را در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرده که گویای همه‌چیز هست! در این پست عکسی استودیو ضبط با توضیحاتی مبنی‌بر اولین ضبط وی در نقش Frozone «فروزون» منتشر‌شده است. اگرچه او چند سال گذشته صداپیشگی خود‌ را در این نقش تایید کرده‌بود، مشاهده وی در حال ضبط و خبر شروع کار رسمی او در این پست خالی از لطف نیست.پیش از این نیز  Holly Hunter «هالی هانتر» بازی خود را در نقش هلن(الاستی گرل) تایید کرده‌بود.

البته هنوز اعضای کامل تیم هنرپیشگان این عنوان جدید به‌طور کامل مشخص نشده است. با این حال با حضور هلن، حضور آقای شگفت‌انگیز با صدای Craig T. Nelson «کریگ تی. نلسن» قابل پیشبینی است و از طرفی صداپیشگی برَد بِرد در نقش ادنا امیدوارانه پیش‌بینی می‌شود! اما درباره کودکان حاضر در عنوان قبلی نمی‌توان قاطعانه نظر‌داد، با توجه به این که Spencer Fox در نقش دش که در سال زمان اکران نسخه‌ اول یازده‌ساله بود هم‌اکنون بیست‌وسه سال سن دارد! به همین ترتیب احتمال می‌رود تیم صدا‌گذاری یک عضو جدید در نقش جک‌جک(کوچکترین عضو خانواده!)  به‌ همراه داشته‌باشد.

به‌ هرحال خبر تولید رسمی فیلم Incredibles 2 «شگفت‌انگیزان ۲» به اندازه‌کافی طرفدارانش را به وجد آورده‌است، با این حال خبر پیوستن تیم ‌قدیمی این شاهکار و اضافه‌شدن بازیگران قبلی به لیست هنرپیشگان عنوان جدید طرفداران را شگفت‌زده تر نیز خواهد کرد.

این عنوان طبق گزارشات در ۱۴ ژوئن سال ۲۰۱۸ منتشر‌خواهد‌شد.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hold the Door says:

    این انمیشن فقط دوبله گلوریش :)
    به خصوص معلمه که میگه میگه : دیدی ندیدی !
    یا خود فروزن که میگه آب خوردن تو مملکت شما جرمه :)
    چقدر خاطره خوب با دوبله این فیلم داریم :)