َشایعه: مگان فاکس در Gotham City Sirens بازی خواهد کرد

19 December 2016 - 17:04

از زمانی که فیلم Gotham City Sirens معرفی شده است انتظارات ما از جهان توسعه یافته‌ی DC نیز بیشتر شده است. تیمی متشکل از هارلی کوئین (Harley Quinn)، کت‌وومن (Catwoman) و ایوی (Ivy) واقعاً دیوانه کننده استو انتظار برای اکران آن واقعاً سخت است؛ مخصوصاً برای زنان. این فیلم از معدود آثاری است که شخصیت‌های ابرقهرمان زن نقش اصلی آن هستند. در هفته‌ی گذشته مشخص شد که دیوید آیر وظیفه‌ی کارگردانی Gotham City Sirens بر عهده دارد و توسعه‌ی این فیلم در جز اولویت‌های اصلی کمپانی برادران وارنر محسوب می‌شود. چد وقتی است که شاعات مربوط به بازیگران فیلم قوت زیادی گرفته بودند، یکی از قوی‌ترین این شایعات به بازی مگان فاکس (Megan Fox) در نقش آیوی اشاره داشت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشد.

مارگوت رابی (Margot Robbie) صد در صد برای بار دیگر در نقش هارلی کوئین بازی خواهد کرد. مارگوت رابی در فیلم Suicide Squad «حوخه‌ی انتحار» خیلی خوب عمل کرد و از نکات عالی فیلم محسوب می‌شد و خودش نیز یکی از تهیه کنندگان فیلم Gotham City Sirens محسوب می‌شود. جز این همین موضوع دیگر اطلاعات خاصی از فیلم نداریم، حتی معلوم نیست که آیوی و مت‌وومن صد در صد در فیلم حضور داشته باشند؛ هرچند احتمال دیدن این دو شخصیت بالا هست.

سایت Bleeding Cool باور دارد که مگان فاکس قرار است در نقش آیوی بازی کند. دلیل که این سایت این حرف را می‌زند این است که مگان فاکس چندین کتاب مصور را به طور آنلاین سفارش داده است که شخصیت آیوی در آن‌ها حضور دارد. البته این فقط یک شایعه محسوب می‌شود. مگان فاکس از طرفداران سر سخت کتاب‌های مصور است و حضورش در فیلم‌های Teenage Mutant Ninja Turtles «لاک پشت های نینجا» و Jonah Hex دلیلی بر این ادعا است.با این وجود انتخاب مگان فاکس برای نقش آیوی می‌تواند عالی باشد. آیوی شخصیتی اغوا کننده است که حتی چندین بار نیز بتمن را مسحور خود کرده است پس نیازی به گفتن نیست که مگان فاکس برای این نقش بسیار مناسب است.

منبع: screencrush

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    خبر خوبیه. براى من قابل فهم نیست بعد از فیلم خوب Jennifes’s bodyچطور تونست این قدر فیلم بد بازى کنه. البته مى گن ظاهراً همسر هیلى علاقه نداره که توى هر فیلمى ظاهر بشه که به نظر با این همه وسواس انتخاب هاش هم خوب نیست. گاتهام سایرنز نیاز به کت وومن هم داره. امیدوارم آن هاتاوى برگرده. رسما بهترین چیزى بود که تو قسمت سوم بت من بود.