جیمز فرانکو در فیلم Alien: Covenant حضور خواهد داشت

22 December 2016 - 19:30

ریدلی اسکات (Ridley Scott) بار دیگر قصد دارد با فیلم Alien: Covenant «بیگانه: پیمان» به دنیای فیلم‌های «بیگانه» بازگردد، فیلمی که داستان آن چیزی حدود ده سال بعد از اتفاقات فیلم Prometheus جریان خواهد داشت. «پیمان» قصد دارد به طور مفصل‌تر به تاریخ مهندسان (نوعی برتر از موجودات فضایی) بپردازد، کسانی که بر اساس فیلم Prometheus، باعث به وجود آمدن زندگی انسان‌ها بر روی زمین شدند. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم جدید اسکات در دنیایی «تاریک و بسیار خطرناک» (به احتمال زیاد سیاره مهندسان) جریان خواهد داشت که به صورت گسترده خالی از زندگی شده‌است. گروهی از انسان‌ها در سفینه فضایی تحت عنوان «پیمان» در این فیلم با شخصیت اندروید، دیوید با بازی مایکل فسبندر (Michael Fassbender) و به احتمال زیاد، موجوداتی به غایت ناخوشایند روبرو خواهند شد. چند روز پیش شایعاتی پیرامون حضور جیمز فرانکو (James Franco) در این فیلم مطرح شده‌بود که به تازگی این موضوع به صورت رسمی توسط خود بازیگر تایید شده‌است.

شایعه منتشر شده به این موضوع اشاره داشت که فرانکو در این فیلم نقش برانسون را خواهد داشت، کاپیتان سفینه فضایی «پیمان» و همسر شخصیت اصلی فیلم دنیلز با بازی ستاره فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them، کاترین واتراستون (Katherine Waterston). طبق گزاراشات نقش فرانکو در فیلم جدید اسکات، کوتاه اما تاثیرگذار خواهد بود و با توجه به حضور او در قسمت‌های اولیه فیلم، به نظر می‌رسد شخصیت او پایانی غم انگیز را تجربه خواهد کرد. در مصاحبه اخیر با WGTC پیرامون فیلم جدیدش با برایان کرنستون (Bryan Cranston) تحت عنوان ? Why Him، فرانکو اخبار موجود پیرامون حضورش در فیلم «پیمان» را تایید کرد ولی از ارائه جزئیات بیشتر در مورد آن خودداری کرد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.