جزیره‌ی سگ‌ها ،انیمیشن جدید وس اندرسن

24 December 2016 - 16:02

در طی دوره‌ی بیست ساله‌ی کاری وس اندرسن (Wes Anderson) وی از یک فیلم‌ساز مستقل به یک ستاره‌ی موفق در عرصه سینما بدل شده‌است. گاهی آثار وی به سمت و سوی غیر‌عادی میل می‌کنند و شیوه‌های وی، سبک مخصوص خود را دارند که این آثار اکثرا در دنیای منتقدان جای بحث زیاد باقی‌می‌گذارند. اندرسن را اغلب با کمدی-درام‌هایی همچون The Royal Tennenbaums «خانواده اشرافی تننبام»، The Darjeeling Limited «دارجلینگ محدود» یا The Grand Budapest Hotel «هتل بزرگ بوداپست» می‌شناسند. البته در سال‌های اخیر شاهد انتشار پروژه‌های انیمیشنی از اندرسن بودیم. سال ۲۰۰۹ او شاهکار استاپ-موشن Fantastic Mr. Fox «آفای فاکس شگفت‌انگیز» را منتشر‌ کرد که بر اساس رمان کودکان اثر رونالد دال ساخته‌شده بود. او همچنین به‌تازگی در انیمیشن Sing به کارگردانی Garth Jenning صدا‌گذاری کرده‌است. به‌نظر می‌رسد اندرسن به‌ تازگی مشغول ساختن یک انیمیشن استاپ-موشن جدید با عنوان Isle Of Dogs است.

وی با انتشار ویدئویی رسما این عنوان جدید را معرفی‌کرد، فیلم‌برداری در لندن انجام‌ خواهد‌شد و گمان ‌می‌رود به منطقه Isle Of Dogs در شرق لندن مربوط باشد. او همچنین صداگذاران این مجموعه‌ را معرفی کرده‌است که این لیست شامل ادوارد نورتون، برایان کرنستون، بیل موری، جف گلدبلام و… می‌شود. وس اندرسن این شانس را به‌ یکی از طرفدارانش خواهد‌‌ داد تا به‌ عنوان صداپیشه در این عنوان بازی کند، اندرسن با همکاری کمپانی‌های Crowdrise و The Film Foundation سازمانی ترتیب‌ داده‌است تا فرد مناسب را برای صدا‌گذاری شناسایی کند، جزئیات این سامانه در وبسایت Crowdrise منشر‌شده‌است.

با موفقیت عنوان استاپ-موشن Fantastic Mr. Fox نتیجه این عنوان جدید جالب خواهد‌بود، با وجود ماهیت متفاوت، اندرسن شیوه‌ی فیلم‌سازی خود را حفظ کرده‌است و شاهد بافت‌های نامعمول مانند اثر قبلی وی خواهیم‌بود. با این وجود مشاهده نتیجه تلاش‌های اندرسن برای یک استاپ-موشن تازه با داشتن تجربه‌‌ی موفق قبلی خالی از لطف نیست. با نهادینه‌ کردن جایگاه خود در حرفه‌ی سینما و تیم صداپیشگی تضمین‌شده، موفقیت عنوان جزیره‌ی سگ‌ها ‌دور از واقعیت نخواهد بود.

انتشار رسمی این عنوان در سال ۲۰۱۸ تخمین‌زده شده است.

منبع: Screenrant.com

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.