Blade Runner 2049 رده سنی R خواهد داشت، احتمال ساخت فیلم سوم وجود دارد

25 December 2016 - 12:00

چیزی حدود ۳۵ سال از زمانی می‌گذرد که سینما دوستان برای اولین بار در فیلم Blade Runner به کارگردانی ریدلی اسکات (Ridley Scott)، با هریسون فورد (Harrison Ford) در نقش ریک دکارد آشنا شدند و حال زمان آن فرا رسیده‌است که مخاطبان در دنباله‌ای، بار دیگر وارد این دنیا شوند. Blade Runner 2049 عنوان این دنباله است که داستان دکارد را دنبال خواهد کرد و به احتمال زیاد باز هم به این سوال پاسخ نخواهد داد که آیا دکارد رپلیکانت است یا خیر، در عین حال داستان مرکزی پیرامون شخصیت K با بازی رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) جریان خواهد داشت. اولین تیزر تریلر این فیلم چند روز پیش منتشر شد و طرفداران را با شخصیت اصلی فیلم آشنا کرد و صحبت‌هایی نیز پیرامون تشابه فضای فیلم با فیلم اوریجینال به وجود آورد. با سینماگیمفا همراه باشید.

دنباله Blade Runner از هم اکنون مشخص است که چهره و فضایی مشابه با فیلم اول خواهد داشت و همزمان این پتانسیل را دارد که با آن رقابت داشته‌باشد. یکی از این موضوعات، حفظ فضا و محتوای مخصوص بزرگسالان خواهد بود و طبق گفته دنیس ویلنوو (Denis Villeneuve)، کارگردان فیلم، به احتمال زیاد Blade Runner 2049 رده بندی سنی R (مخصوص بزرگسالان) را دریافت خواهد کرد.

این اطلاعات به واسطه مصاحبه وبسیات Screen Daily با کارگردان فیلم به دست آمده‌است. او با تایید درجه سنی R برای فیلم، اعلام کرد که فیلم‌برداری کار نیز به اتمام رسیده‌است و در حال حاضر فیلم در مرحله تدوین قرار دارد. ویلوو همچنین با طنز به این موضوع نیز اشاره کرد که Blade Runner 2049 یکی از گران‌ترین فیلم‌های تولید شده در این رده‌بندی سنی است:

تهیه کنندگان فیلم مدام به من یادآوری می‌کنند که این فیلم پرهزینه‌ترین فیلم درجه بندی R در تاریخ فیلم‌های مستقل سینما خواهد بود.

ویلنوو همچنین در پایان مصاحبه خود، به احتمال ساخت Blade Runner 3 نیز اشاره کرد و علاقه خود را به باقی ماندن در این دنیا و ژانر علمی تخیلی نشان داد:

متاسفانه باید بگویم که عاشق این ژانر هستم. در حال حاضر دو ایده در ذهن دارم که دوست دارم انجامشان بدهم. Blade Runner می‌تواند ادامه داشته‌باشد. فعلا باید ببینیم که این فیلم چگونه خواهد بود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.