تریلر اول فیلم Alien: Covenant منتشر شد : معنای واقعی وحشت

25 December 2016 - 17:20

فیلم Alien «بیگانه» در سال ۱۹۷۹ به کارگردانی ریدلی اسکات (Ridley Scott) کار خود را به عنوان یک فیلم مستقل در ژانر علمی تخیلی/وحشت آغاز کرد و در ادامه، با ماندگاری سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) در نقش کلیدی ریپلی، تبدیل به فرنچایزی بزرگ در سبک خود شد. به دنبال آن فیلم، سه دنباله دیگر نیز با کارگردان‌های متفاوت ساخته و اکران شد. در سال ۲۰۱۲ اسکات خود دوباره با پیش درامد Prometheus به این فرنچایز بازگشت و حال قرار است در سال ۲۰۱۷ Alien: Covenant را آماده اکران کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

تا به اکنون تصاویر و اخبار بسیاری پیرامون این فیلم منتشر شده‌است، از جمله پوستر جدید فیلم و خبر حضور بازیگران جدید در آن. چند روز پیش اخباری پیرامون انتشار تریلری جدید از این فیلم منتشر شده‌بود، حال این تریلر به صورت رسمی منتشر شده‌است.

استودیوی فاکس قرن بیستم، اولین تریلر Alien: Covenant را به صورت رسمی منتشر کرده‌است. فیلم داستان سفینه فضایی «پیمان» را دنبال می‌کند که مسافران آن در حال سفر به سیاره‌ای ناشناخته و خالی از سکنه هستند. اعضای این سفینه به زودی متوجه می‌شوند که موضوع دوم در مورد سیاره صدق نمی‌کند و آنها تنها نیستند. سیاره مملو از موجودات وحشتناک و متنوع است، از جمله نئومورف جدیدی که تصاویر آن علی‌رغم عدم رضایت استودیو، به بیرون در پیدا کرد.

                                    

Alien: Covenant در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.