لوکاس فیلم در حال جذب سیاهی لشکر برای فیلم مستقل Han Solo است

26 December 2016 - 22:00

استودیوی لوکاس فیلم و دیزنی بالاخره اولین فیلم مستقل و پرانتظار خود را با عنوان Rogue One: A Star Wars Story «گروه سرکش یک: داستان جنگ ستارگان» اکران کردند و باید بگوییم که نتیجه بسیار موفقیت آمیز است. اگرچه از هم اکنون اکثر توجهات به سمت اپیزود هشتم جنگ ستارگان روانه می‌شود ولی لوکاس فیلم تمرکز خود را بر روی فیلم مستقل بعدی و بدون عنوان Han Solo نیز قرار داده‌است. بر خلاف Rogue One که از کاراکترهایی کاملا جدید در فیلم استفاده کرد، Han Solo، آلدن ارنرایک (Alden Ehrenreich) را در نقش افسانه‌ای هریسون فورد (Harrison Ford) قرار خواهد داد. با سینماگیمفا همراه باشید.

در کنار او که این فرصت استثنایی را به دست آورده‌است، فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) نیز این شانس را دارند که اولین پروژه عظیم سینمایی خود را کارگردانی کنند. در کنار ارنرایک در نقش اصلی، بازیگرانی چون دونالد گلوور (Donald Glover) در نقش لاندو کالریسین و امیلیا کلارک (Emilia Clarke) در نقشی نامعلوم حضور خواهند داشت. با قرار گرفتن زمان شروع فیلم‌برداری در اوایل سال ۲۰۱۷، لوکاس فیلم از هم اکنون به دنبال استخدام بازیگران جانبی برای این فیلم است.

وبسایت Movie Casting Call اعلامیه‌ای جدید برای جذب بازیگر در فیلمی با محوریت یک قاچاقچی (شغل هان سولو) منتشر کرده‌است. اما، هیچگونه جزئیاتی در مورد این کاراکترها منتشر نشده‌است، درنتیجه غیرممکن است که مشخص کنیم کدام کاراکتر مد نظر قرار دارد. این موضوع می‌تواند بدین معنی باشد که آنها قصد استخدام بازیگری مهم را ندارند و فقط می‌خواهند سیاهی لشکر خود را تکمیل کنند. اگرچه خبر استخدام سیاهی لشکر برای یک فیلم، هیچ جزئیاتی در مورد آن را در اختیار نمی‌گذارد ولی به این موضوع اشاره دارد که زمان شروع فیلم‌برداری نزدیک است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.