تماشا کنید: انیمه Gravity Rush با نام Overture منتشر شد

26 December 2016 - 22:27

بازی Gravity Rush در ابتدا در سال ۲۰۱۲ برای کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا عرضه شد و توانست موفقیت بسیار خوبی را برای استودیوی سونی ژاپن به همراه  آورد. سبک انیمه گونه و دوست داشتنی بازی باعث شده بود طرفداران زیادی پیدا کند. موفقیت این بازی تا جایی بود که نسخه بازسازی شده آن در سال ۲۰۱۵ برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد و سونی خبر از ساخت قسمت دوم نیز داد. با سینماگیمفا همراه باشید.

عنوان Gravity Rush 2 در تاریخ ۱۸ ژانویه در اروپا، ۱۹ ژانویه در ژاپن و ۲۰ ژانویه در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد و طرفداران بسیار منتظر آن هستند. اما نکته‌ای که طرفداران و حتی سازندگان روی آن تمرکز داشتند، فاصله و شکاف داستانی بین قسمت اول و دوم بود. سونی تصمیم گرفت که طی دو قسمت از انیمه Overture، این فاصله و شکاف را پر کند. حال، انیمه Overture منتشر شده است.

انیمه Overtune به وسیله استودیوی Khara ساخته شده است که به خاطر کار برروی Rebuild of Evangelion شناخته شده هستند. همان طور که گفته شد، هدف از ساخت این انیمه، ایجاد یک پل میان قسمت اول و دوم و البته میان بازی‌بازان و بازی است و از آن جای که زمان کمی نیز تا عرضه نسخه اصلی بازی مانده است، این می‌تواند یک حرکت خوب و پسندیده باشد. قابل ذکر است که هم‌اکنون نسخه دموی عنوان Gravity Rush 2 در دسترس کاربران پلی‌استیشن ۴ قرار گرفته است.

شما می‌توانید انیمه Overture عنوان Gravity Rush را در دو قسمت در زیر تماشا و دانلود کنید:

قسمت اول:

دانلود با رزولوشن ۱۰۸۰p

دانلود با رزولوشن ۷۲۰p

دانلود با رزولوشن ۴۸۰p

قسمت دوم:

دانلود با رزولوشن ۱۰۸۰p

دانلود با رزولوشن ۷۲۰p

دانلود با رزولوشن ۴۸۰p

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.