مجله توتال فیلم عکس‌های جان‌ ویک ۲ را منتشر‌کرد

27 December 2016 - 21:00

عنوان John Wick « جان‌ ویک» در سال ۲۰۱۴ موفقیت آبرومندانه‌ای را نصیب خود کرد، اما در عین‌حال نظرات جالبی از منتقدان و طرفداران دنیای اکشن دریافت‌کرد; از طرفی بازگشت دوباره‌ی Keanu Reeves « کیانو ریوز»، بازیگر نقش جان ویک، احتمالا با کارگردانی و ایفای نقش وی در عنوان Man of Tai Chi «مرد تایچی» تلقی می‌شود. قسمت دوم فیلم جان ویک یک سکوی پرتاب برای ادامه‌ی فعالیت کیانو محسوب‌می‌شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

مجله‌ توتال فیلم به تازگی کاور‌های این عنوان جدید را منشر کرده‌است. این انتشار در بخش فیلم های در حال ساخت ۲۰۱۷ صورت‌گرفته، محتوی شامل دو پوستر تبلیغاتی از جان‌ ویک میشود که به خوبی شخصیت جان را به عنوان یک آدمکش حرفه‌ای به تصویر می کشد، این در حالی است که عدد دو با شلیک‌های گلوله روی پوستر مشاهده‌ می‌شود و رابطه‌ای ظریف با شعار (گلوله‌ها به جان آسیب نمیزنند!) برقرار کرده‌است.

توتال فیلم همچنین شامل مصاحبه‌های خبری با کیانو و کارگردان این عنوان Chad Stahelski می‌شود. جان ویک دو داستان قهرمانی است که برای عمل به پیمانش به دوست قدیمی (Laurence Fishburne) و قتل‌ عام چندین قاتل بد ذات به رم سفر می‌کند.

john-wick-2-total-film-cover-subscribers-only

قسمت اول فیلم نیز داستان قاتل کارکشته‌ی بازنشسته‌ای بود که برای انتقام‌ جویی دوباره به صحنه باز‌می‌گردد. طرفداران سینمای اکشن این عنوان را بخاطر نبرد‌های تن به تن استادانه به تصویر کشیده‌شده و سکانس‌های تیراندازی بدون نقص ستایش می‌کنند، این عنوان همچنین بخاطر به تصویرسازی دنیایی رمزآلود با قوانین پنهان و جو ماموریت‌ها قاتلان قراردادی نمره‌های بالایی را از منتقدان دریافت‌کرده است. در این نسخه شاهد بازی هنرمندانی همچون Ruby Rose « روبی رز» به عنوان همبازی Keanu Reeves و همچنین Ian McShane و John Leguizamo خواهیم‌بود.

تاریخ انتشار رسمی نسخه‌ دوم جان ویک در ۱۰ فوریه ۲۰۱۷ اعلام‌شده است.

منبع: Screenrant.com

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.