سوپرمن و بلک آدام در عکس جدید

27 December 2016 - 11:00

قبل از آن که دنیای گسترده DC به صورت رسمی معرفی و گسترش پیدا کند، استودیوی برادران وارنر فرنچایزی جدید را با محوریت سوپرمن اکران کرد. پس از اکران Man of Steel «مرد پولادین»، استودیو شروع به گسترش بلندپروازانه این دنیا پیرامون سوپرمن کرده‌است و این روند کماکان در آینده ادامه خواهد داشت. یکی از این گسترش‌ها، پیوستن دوین جانسون (Dwayne Johnson) به DCEU در قامت Black Adam به فیلم پیش روی Shazam! است. با سینماگیمفا همراه باشید.

با وجود پیوستن جانسون به این فیلم و انتشار تاریخ اکران (اولیه)، جزئیات بسیار کمی در مورد این فیلم و بازیگران جانبی آن منتشر شده‌است. اما به فرا رسیدن تعطیلات کریسمس هنری کویل (Henry Cavill) با انتشار عکسی در اینستاگرام در کنار جانسون، گمانه زنی‌های بسیاری را پیرامون رویارویی این دو در دنیای گسترده دی‌سی به وجود آورده‌است.

با اینکه تصویر منتشر شده توسط کویل هیچ جزئیات جدیدی را در اختیار ما قرار نمی‌دهد ولی هشتگ‌های آن می‌تواند اشاره به اتفاقاتی جالب در آینده داشته باشد: #DangerousGentlemen «جنتلمنی خطرناک»، #DCWorldsCollide «تصادم دنیای دی‌سی» و البته #Superman :

https://www.instagram.com/p/BOc54cTgmDj/

تمام این موضوعات در حال حاضر تنها حدس و گمان هستند و تصویر منتشر شده نیز به طور دقیق قصد دارد به این حدس و گمان‌ها دامن بزند. هر دو کاراکتر در یک جهان واحد قرار دارند، پس برخورد آنها با یکدیگر چندان دور از ذهن نیست. امیدواریم روزی در این دنیای گسترده شاهد برخورد این دو ابرقهرمان با یکدیگر باشیم.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.