کانسپت آرت جدید از فیلم Kong: Skull Island + علت همزمانی فیلم با جنگ ویتنام

31 December 2016 - 10:00

در بازسازی فیلم کلاسیک King Kong از سال ۱۹۳۳، کارگردان جان گیلرمین (John Guillermin) هشتمین عجایب جهان را در جزیره Skull Island و فضای مدرن سال ۱۹۷۶ به نمایش گذاشت و پس از او پیتر جکسون (Peter Jackson) با برداشتی وفادارانه‌تر به داستان سال ۱۹۳۳، نگاهی دقیق‌تر به تاریخ را در فیلم سال ۲۰۰۵ خود ارائه داد. سال آینده Kong: Skull Island ریبوتی بر این سری خواهد بود که در دنیای فیلم Godzilla در سال ۲۰۱۴ به کارگردانی گرت ادواردز (Gareth Edwards) اتفاق می‌افتد، با این تفاوت که داستان فیلم در سال ۱۹۷۰ جریان خواهد داشت. با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان فیلم کمی بعد از اتفاقات جنگ ویتنام حادث می‌‌شود، جایی که گروهی انسان‌ها برای اکتشاف مسائل فراطبیعی راهی جزیره Skull Island می‌شوند. در این گروه در کنار سربازان، افسر سابق SAS (نیروی ویژه هوایی) با بازی تام هیدلستون (Tom Hiddleston)، عکاس جنگ با بازی بری لارسن (Brie Larson) و افسر کارکشته ارتش (ساموئل ال جکسون) حضور دارند. امپایر به تازگی کانسپت آرتی جدید از فیلم را منتشر کرده‌است که در آن کانگ را در رقابت با اسلحه محبوب آن روزهای جنگ، Napalm (ماده‌ای آتش‌زا) مشاهده می‌کنیم. در کنار این عکس، نقل قولی از کارگردان فیلم نیز منتشر شده‌است که در آن به این موضوع اشاره می‌شود که هنگامی که او برای اولین بار ایده قرار دادن فیلم در زمان جنگ ویتنام را مطرح کرد، استودیوی Legendary چه واکنشی داشت:

kong-skull-island-concept-art-fire

فیلم نامه‌ی اولی که خواندم، داستان را در سال ۱۹۱۷ نقل می‌کرد. اما هنگامی که گفتگو با استودیو را آغاز کردم، به این موضوع فکر کردم که دوست دارم چه فیلم عجیبی از کینگ کانگ را ببینم؟ در نتیجه خواستم موضوع جنگ ویتنام را مطرح کنم و مطمئن بودم که همه آنها به ایده من خواهند خندید. ولی آنها بسیار ساده گفتند، خیلی هم خوب، بهتر است شروع کنیم. تلفیق فضای طبیعی و زیبای آنجا با دنیای کینگ کانگ، باعث زیباتر شدن هرچه بیشتر این ژانر خواهد شد.

Kong: Skull Island در تاریخ ۲۰ اسفند سال جاری راهی سینماها خواهد شد.

منبع: EmpireOnline – ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.