Rogue One در هفته دوم اکران خود به مرز ۷۰۰ میلیون دلار رسید

31 December 2016 - 11:00

انتظارات از فیلم Rogue One: A Star Wars Story «گروه سرکش یک: داستان جنگ ستارگان» از همان ابتدا بالا بود. نه تنها به خاطر اینکه آخرین فیلم از سری پرتعداد این مجموعه است، بلکه به این خاطر که برای اولین بار در این سری، داستان آن خارج از وقایع داستان اصلی اتفاق می‌افتد. با سینماگیمفا هراه باشید.

اگرچه فیلم از بسیاری جهات با A New Hope و دنیای جنگ ستارگان ارتباط داستانی دارد، اما موقعیتش به عنوان اولین فیلم مستقل استودیوی Lucasfilm برای این سری، آن را تبدیل به پرریسک‌ترین پروژه این استودیو تا به امروز کرده‌بود. بعد از موفقیت گسترده فیلم Force Awakens «نیرو برمی‌خیزد» در سال گذشته، انتظارات و به طور همزمان نگرانی‌ها پیرامون فیلم جدید در بالاترین حد ممکن قرار داشت.

اما در طول این دو هفته و با انتشار نظرات مثبت منتقدان، سینما دوستان و طرفداران سرسخت این سری در مورد Rogue One، نگرانی‌های به وجود آمده به طور کامل برطرف شد. با این حال گروه سرکش راه زیادی را برای پشت سر گذاشتن Force Awakens که بیش از دو میلیارد دلار فروخته است، پیش رو دارد. با توجه به این که «نیرو برمی‌خیزد» اولین فیلم این سری در ده سال اخیر بود، انتظاری برای عملکرد مشابه از طرف «گروه سرکش» وجود ندارد اما آمار و ارقام نشان از شروع بسیار عالی این فیلم دارد.

به گزارش Comicbook.com، فیلم Rogue One به کارگردانی گرت ادواردز (Gareth Edwards) تاکنون ۳۵۸ میلیون دلار در داخل آمریکا و ۲۹۵ میلیون دلار در بازارهای بین‌المللی فروش داشته است. این مجموع فروش ۶۵۳ میلیون دلاری، Rogue One را در بین فیلم‌های موفق سال جاری قرار می‌دهد. طبق پیش‌بینی کارشناسان، مجموع فروش فیلم Rogue One با احتساب فروش امروز آن، به راحتی از مرز ۷۰۰میلیون دلار عبور خواهد کرد. با توجه به تعطیلات سال نو و همچنین این موضوع که اکران فیلم هنوز در چین آغاز نشده است، فروش یک میلیارد دلاری برای «گروه سرکش» بسیار نزدیک خواهد بود.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.