دیمین شزل و رایان گاسلینگ برای ساخت فیلم زندگی‌نامه‌‌ نیل آرمسترانگ دوباره با هم همکاری می‌کنند

31 December 2016 - 20:00

درحالی که فقط چند هفته از اکران فیلم تحسین‌شده‌ی La La Land «لا لا لند» می‌گذرد، اکنون خبر رسیده‌ است که کارگردان آن و رایان گاسلینگ دوباره قرار است با هم همکاری داشته باشند. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

فیلم La La Land «لا لا لند» توانست خود را در میان برترین فیلم‌های سال ۲۰۱۶ میلادی جای دهد و اکنون به یکی از بزرگ‌ترین شانس‌های کسب جوایز مختلف اسکار، به ویژه جایزه بهترین فیلم، تبدیل شود. این فیلم توسط دیمین شزل (Damien Chazelle) که سابقه‌ی کارگردانی اثری همچون Whiplash را هم در کارنامه‌‌ی خود دارد، کارگردانی شده است. اکنون بنابر گزارش‌های جدید، پروژه جدید این کارگردان نیز مشخص شده است.

طبق گزارش سایت Variety، دیمین شزل قصد دارد فیلمی با نام First Man «اولین مرد» براساس زندگی‌نامه‌ی نیل آرمسترانگ بسازد. با توجه اطلاعات منتشر شده، رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) که با شزل در فیلم «لا لا لند» تجربه‌ی همکاری داشته، در این فیلم نقش آرمسترانگ را بازی خواهد کرد. همچنین فیلم‌نامه‌ی این عنوان توسط جاش سینگر ( Josh Singer) نوشته خواهد شد. جاش سینگر سال گذشته توانست جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه را برای نوشتن فیلم‌نامه‌ی عنوان Spotlight کسب کند.

فیلم First Man «اولین مرد» در واقع بر اساس رمان «اولین مرد: زندگی نیل آرمسترانگ» ساخته خواهد شد. این رمان که توسط جیمز هنسن نوشته شده است، ماجرای نخستین فرود انسان بر روی ماه و همچنین زندگی نیل آرمسترانگ در سال‌های ۱۹۶۱ تا ۱۹۶۹ را روایت می‌کند. بدون شک کار شجاعانه نیل آرمسترانگ یکی از بزرگ‌ترین و خطرناک‌ترین ماموریت‌های فضایی در طول تاریخ است؛ به همین خاطر، ساخت فیلمی درباره‌ی این موضوع می‌تواند بسیار جالب توجه باشد.

ابتدا قرار بود کلینت ایستوود (Clint Eastwood) این فیلم را کارگردانی کند اما به دلیل مشکلات او از ساخت این فیلم کناره‌گیری کرد و اکنون این وظیفه‌ برعهده‌ی دیمین شزل است. شزل در این چند سال کارنامه‌ی بسیار خوبی با ساخت فیلم‌های همچون Whiplash و La La Land از خود به جای گذاشته است. اکنون باید متنظر اثر بعدی او بمانیم.

منبع:‌ Variety

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.