اولین تصویر شخصیت «یاندو» در Guardians of the Galaxy 2

3 August 2016 - 18:00

درحالی که همه این هفته منتظر اکران فیلم Suicide Squad «جوخه انتحار» به کارگردانی دیوید آیر (David Ayer) هستند، بیایید یادی بکنیم از محافظان کهکشان که در سال ۲۰۱۴ با بازخورد مثبت منتقدان و طرفداران و البته یک باکس آفیس رؤیایی برای مارول به سراغ صفحه نمایشگرهای شما آمدند! قسمت دوم فیلم «محافظان کهکشان» که بانام Guardians of the Galaxy Vol. 2 شناخته می‌شود تا ماه می سال آینده برروی پرده سینماها قرار نمی‌گیرد اما به هرحال خوب است که هرچند وقت یک بار با گزارش، تصویر یا تیزری از آن همراه باشیم تا ببینیم مارول با قسمت دوم این فیلم جذاب چه می‌کند. برای مشاهده تصویر شخصیت «یاندو» که در قسمت اول هم حضور داشت در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این تصویر اولین بار از ترندی با هشتگ MarvelMovieChallenge به دست آمد و سپس در پروفایل رسمی مارول قرار گرفت. جای تعجب ندارد که خود مایکل روکر (Michael Rooker) برای این قیافه جدید الهام‌بخش بوده است و موی جدید شخصیت «یاندو» از تصمیمات خودش است. این تصمیم جدید طرفداران کامیک را خوشحال خواهد کرد، چرا که «یاندو» در کامیک ها دقیقاً همین شکلی است. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

۲۰۱۶-۰۸-۰۳_۱۶-۱۴-۵۱

بااینکه این تصویر سیاه‌وسفید است، در کامیک کان دیدیم که رنگ چهره و طراحی او تیره‌تر شده است که باز هم به شخصیت کامیک «یاندو» نزدیک‌تر خواهد بود. البته زیاد از نظر ظاهری در انتظار تغییر نباشید چرا که او و رفقای راهزنش همچنان با همان قیافه و در اکثر فیلم حضور خواهند داشت. برای مقایسه در پایین می‌توانید تصویر «یاندو» را در کامیک ها ببینید:

۳۹۱۳۶bd19d2a8e2f5b6e8e2cf0d3bea8c4b11917

عوامل مارول در کامیک کان به گروه محدودی از حضار ویدئوی این فیلم را نشان دادند و متاسفانه این ویدئو قرار نیست به‌صورت عمومی در اینترنت منتشر شود. پس فعلاً نمی‌توانیم به‌درستی در مورد جزئیات این فیلم نظر دهیم. تنها مسئله مهم این است که به مارول و تیم سخت گوش و بااستعدادی که برروی فیلم اولی کار کردند و حال قسمت دوم را توسعه می‌دهند ایمان داریم و منتظریم تا کار آن‌ها را ببینیم. نظر شما در مورد قسمت دوم «محافظان کهکشان» چیست؟

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.