تایید ساخت سری جدید برنامه «دورهمی» با حضور مهران مدیری

1 January 2017 - 19:39

هاشم رضایت از قطعی شدن ضبط سری جدید مجموعه «دورهمی» با حضور مهران مدیری خبر داد.

به گزارش مشرق، پیش از این ضبط سری جدید برنامه «دورهمی» به دلیل ساخت فیلم سینمایی مهران مدیری متوقف شده بود، اما با نزدیک شدن به پایان ساخت «ساعت ۵ عصر»، برای ضبط سری جدید این برنامه، تصمیم قطعی گرفته شده است.

هاشم رضایت، تهیه‌کننده «دورهمی» ضمن اعلام این خبر و فراهم کردن مقدمات ضبط سری جدید، اعم از تغییرات دکور و همچنین حضور نویسندگان جدید، درباره اینکه «دورهمی» تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ اظهار کرد: تا هر زمانی که مردم بخواهند «دورهمی» ادامه خواهد داشت.

او در پاسخ به اینکه آیا نظر مدیران تلویزیون برای ادامه ساخت این مجموعه مساعد است؟ اظهار کرد: با تلویزیون تعامل خوبی داریم و نظر و خواسته مدیران بر این است‌ که ساخت این مجموعه ادامه داشته باشد.

رضایت همچنین درباره‌ی تغییراتی که در سری جدید «دورهمی» ایجاد خواهد شد، گفت: سری جدید دورهمی تغییرات عمده‌ای نخواهد داشت.

این تهیه‌کننده درباره‌ی رویکرد برنامه نسبت به حضور مهمانان و اینکه آیا با تغییراتی مواجه خواهد بود؟ اظهار کرد: قرار نیست همه‌ مهمانانی که به برنامه «دورهمی» می‌آیند هنرمند باشند. اتفاقا به نظر می‌آید برخی از مهمانانی که غیرهنرمند بودند زمانی که به دورهمی آمدند محبوبیت و جذابیت بیشتری در میان مخاطبان پیدا کرده‌اند تا برخی هنرمندان؛ بنابراین رویکرد برنامه باید طوری باشد که مهمانانی به برنامه بیایند که مخاطبان شناختی از آنها ندارند و با حضور در برنامه معرفی می‌شوند.

این تهیه‌کننده سپس یادآور شد: در حال حاضر در حال بررسی هستیم که چه نوع مهمانانی را در سری جدید «دورهمی» به تلویزیون دعوت کنیم.

رضایت در پایان یادآور شد: سرپرست تیم نویسندگان همچنان امیر وفایی است و نویسندگان جدیدی هم به مجموعه ملحق شده‌اند.

این سری از «دورهمی» حدود دو قسمت دیگر به اتمام خواهد رسید.

ضبط مجموعه جدید «دورهمی» بنا بر اعلام قبلی، تا پایان سال ادامه خواهد داشت و ضبط آن طی روزهای آینده شروع می‌شود اما نهایتا شروع پخش آن منوط به تصمیم‌گیری مهران مدیری، کارگردان این برنامه است.

هاشم رضایت، به عنوان تهیه‌کننده «دورهمی» هم پیش از این اعلام کرده است که لوکیشن «دورهمی» با کمی تغییرات در دکور، صحنه و همچنین بخش نمایشی همراه خواهد بود.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • master_hate says:

    یکی از بهترین show های ایران تو این چند سال…
    دورهمی و ۹۰ تنها برنامه های صدا و سیما هستن که ارزش دیدن دارن ( یه زمانی سریال های کمدی ایرانی واقعا عالی بود ولی الان جاش رو ۴تا سریال لوس و بی مزه پر کردن که اصن تماشاگرم نداره )