محبوب‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۶ مشخص شدند

2 January 2017 - 16:25

در سالی که گذشت، شاهد پخش سریال‌های با کیفیت زیادی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی و اینترنتی بودیم؛ بعضی از این سریال‌ها‌ کاملاً جدید بودند و بعضی دیگر دنباله‌ی فصل‌های گذشته. به همین خاطر، می‌توان گفت سال ۲۰۱۶ سالی بسیار خوب برای طرفداران سریال‌های تلویزیون بوده است. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

درحالی که در سال ۲۰۱۶ عناوین جدید و بسیار خوبی همچون Westworld «وست‌ورلد»، Stranger Things «چیزهای عجیب» و The People v O.J. Simpson و همچنین بسیاری از عناوین دیگر پخش شدند؛ اما این دنباله‌های سریال‌های معروف قدیمی بودند که توانستند بیش‌ترین تعداد بیننده را به خود جذب کنند. اکنون آماری منتشر شده است که نشان می‌دهد کدام یک از سریال‌های سال ۲۰۱۶ توانسته‌اند بیش‌ترین محبوبیت را داشته باشند و نگاه‌ها را جلب خود کنند.

بر اساس گزارش‌ جدید سایت Business Insider، اطلاعات جالبی از محبوب‌ترین سریال‌های سال گذشته مشخص شده است. این سایت با بررسی‌ها و تحقیقات دقیق توانسته بیش‌ترین تقاضا برای سریال‌های مختلف را به دست آورد و به این ترتیب محبو‌ب‌ترین‌ها را مشخص کند. طبق این آمار، سریال پرآوازه‌ی Game of Thrones «بازی تاج و تخت» توانسته در صدر این لیست قرار گیرد. با توجه به درخشش فصل هفتم، سابقه‌ بسیار خوب سری و شبکه‌ی اچ‌بی‌او و همچنین تبلیغات گسترده آن، این امر چندان هم جای تعجب ندارد. «بازی تاج و تخت» با ۷٫۲ میلیون تقاضا در روز به این جایگاه رسیده است. نکته‌ی جالب اینجاست که The Walking Dead «مردگان متحرک» که در این نیم‌فصل مورد انتقاداتی هم قرار گرفت، با ۴٫۷ میلیون تقاضا دومین سریال محبوب سال ۲۰۱۶ میلادی بوده است. شما می‌توانید لیست ده سریال محبوب‌ سال گذشته را از پایین مشاهده کنید.

۱- Game of Thrones با ۷٫۲ میلیون تقاضا در روز

۲- The Walking Dead با ۴٫۷ میلیون تقاضا در روز

۳-  Pretty Little Liars با ۳٫۸ میلیون تقاضا در روز

۴- Westworld با ۳٫۵ میلیون تقاضا در روز

۵- The Flash با ۳٫۱ میلیون تقاضا در روز

۶- The Big Bang Theory با ۲٫۹ میلیون تقاضا در روز

۷- The OA با ۲٫۸ میلیون تقاضا در روز

۸- Stranger Things با ۲٫۵ میلیون تقاضا در روز

۹- Running Man با ۲٫۴ میلیون تقاضا در روز

۱۰- Suits با ۲٫۴ میلیون تقاضا در روز

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.