گزارش: حضور مایلز مورالس و گوئن عنکبوتی درمجموعه انیمیشنی جدید مرد عنکبوتی

3 January 2017 - 16:32

از زمانی که مارول اعلام کرد که سریال انیمیشنی Ultimate Spider-Man محصول Disney XD به دلیل حمایت از فیلم جدید Spider Man: Homecoming، متوقف می‌شود چند ماه گذشته است. هنوز اطلاعات جدیدی منتشر نشده‌است، اما از طریق طرح‌های هنری ثبت شده که احتمالا از طریق طرفداران مرد عنکبوتی فاش شده، شاهد حضور دوباره مایلز مورالس (مرد عنکبوتی) و همچنین شخصیت محبوب گوئن عنکبوتی هستیم. با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

طرح‌های هنری ابتدایی، تنها یک لوگو ، یکسری طرح­‌ها از خود اسپایدرمن و تعدادی متن کوتاه بود. این متن‌های کوتاه نشان می­‌داد که در سری جدید شاهد داستان­‌گویی پیچیده و چند وجهی و کم‌ شباهت به Ultimate’s S.H.I.E.L.D هستیم. بیشتر این طرح­‌های هنری از وب سایت Fractured Pixels منتشر شده بود.

طبق شایعات غیر رسمی مجموعه Ultimate با ورود مایلز مورالس و گوئن-عنکبوتی به مجموعه جدید، به پایان می‌رسد. سازندگان در مجموعه جدید سعی می کنند که با کمک کاراکترهای مجموعه قبلی علاقه‌مندان به مجموعه Ultimate را به سری جدید جذب کنند.

در مجموعه جدید Kevin Shinick به عنوان ویرایشگر داستان و Philip Pignotti به عنوان کارگردان فعالیت می‌کند. مدیر شبکه Disney XD در مورد مجموعه جدید گفت:

مرد عنکبوتی از بزرگترین قهرمانان اکشن در جهان است. او یک شخصیت نمادین دارد که باعث می‌شود یک شخصیت آرمانی برای مخاطبان ما باشد. مجموعه جدید هم طرفداران قدیمی اسپایدرمن و هم علاقه‌مندان جدید را به خود جذب می‌کند. در مجموعه جدید شاهد صحنه‌های دراماتیک و اکشن و کمدی بسیاری در درون داستان هستیم.

در ماه ژانویه، فصل چهارم Ultimate spider-man در دو قسمت به پایان می‌رسد و باید ببینیم که چه زمانی مارول و دیزنی اطلاعات جدیدی را از مجموعه جدید منتشر خواهند کرد.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.