گاگینز از فیلم Tomb Raider و علل پیوستنش به آن می‌گوید

2 January 2017 - 23:00

اگر از طرفداران والتون گاگینز (Walton Goggins) هستید و دوست دارید پس از Justified و Sons of Anarchy او را در پروژه‌ای جدید ببینید، به احتمال زیاد از این موضوع خبر دارید که این بازیگر، در پروژه جدید کارگردان رُر یوثاوگ (Roar Uthaug) تحت عنوان Tomb Raider، نقش منفی اصلی را خواهد داشت. این فیلم در نقش ریبوتی از عنوان محبوب بازی‌های ویدیویی با همین نام خواهد بود که آلیشا ویکاندر (Alicia Vikander) در آن نقش لارا کرافت را ایفا خواهد کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

گاگینز در مصاحبه اخیر خود با کولایدر، در کنار صحبت در مورد سریال شبکه هیستوری با عنوان Six، به علت پیوستن به این فیلم نیز اشاره کرد:

من در این مورد بسیار هیجان‌زده‌ام و از طرفداران بزرگ این کارگردان و آلیشا هستم. صادقانه بگویم که فیلم‌نامه بسیار عالی کار شده‌است و از هم‌اکنون می‌توانم آن را در دنیای واقعی متصور شوم. ساختار و زیربنای داستان بسیار محکم و جالب است. به طرزی باورنکردنی سرگرم کننده است و در عین حال حسی واقعی را به شما القا می‌کند. و این کاراکتر که من آن را بازی خواهم کرد، درمانده، خشگمین و سردرگم است و بسیار مشتاق هستم تا وارد ذهن او شوم. بسیار بسیار بسیار در این مورد هیجان‌زده ‌هستم.

او همچنین در مورد فاکتوهای تاثیرگذار برای پیوستن به این پروژه صحبت کرد:

سه دلیل اصلی برای این کار داشتم. اولا این که آلیشا یکی از بهترین بازیگران نسل حاضر هالیوود است و دوست داشتم با او همکاری کنم، همچنین در سال گذشته فیلم The Wave به کارگردانی یوثاوگ را دیدم و بسیار مشتاق بودم تا این کارگردان را ملاقات کنم. موضوع بعدی فیلم‌نامه است. همیشه داستان برای من در اولویت اول قرار دارد. در هنگام خواندن آن به هیچ وجه چیزی که می‌خواندم را باور نمی‌کردم. شگفت‌زده شدم که روال داستان به هیچ وجه در مسیر خود دچار افت نشد.

در واقع تلفیقی از آن سه دلیل بود. کاملا درک کردم که چرا آلیشا به این پروژه ملحق شد. آن چیزها را هر روز نمی‌شود دید. بسیار خوشحال هستم که این شانس را دارم که بخشی از این پروژه بزرگ باشم.

Tomb Raiderدر تاریخ ۲۵ اسفند سال آینده راهی سینماها خواهد شد.

منبع: DarkHozrizons

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.