کمپانی DC از ساخت سریال‌های جدید خبر‌داد

3 January 2017 - 17:00

ممکن‌است موج جدید پر ‌سروصدا از عناوین ابر‌قهرمانی در سینما کمی نوپا به نظر برسد، اما قطعا این ژانر در صنعت سریال‌های تلویزیونی جایگاه خود را کسب کرده‌است. هم‌اکنون شبکه CW به تنهایی پنج عنوان از کمپانی DC را پوشش می‌دهد، Arrow، The Flash و Super Girl از جمله این عناوین هستند. همچنین اثر اقتباسی از کمیک iZombie و سریال‌های Lucifer و Gotham که از شبکه Fox پخش می‌شوند. از طرفی شبکه AMC با شروع عنوان تحسین بر‌انگیز Preacher عنوانی جدید را به دنیای مجموعه‌های ابرقهرمانی افزود. همچنین دو مجموعه در حال ساخت دیگر نیز با عنوان‌های Black Lightning و Krypton به این لیست اضافه خواهند‌شد.  در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

با وجود تمامی آیتم‌های موجود در این لیست و فیلم های ارائه‌شده توسط کمپانی DC همچون Batman v Superman: Dawn of Justice و  Suicide Squad « جوخه‌ انتحار» هفت اثر در حال ساخت برای انتشار در طول چهار سال آینده برنامه‌ریزی شده‌اند. همچنین شایعاتی درباره‌ی عنوان‌های معرفی نشده وجود‌ دارند که اخیرا خبر‌ساز شده‌اند.

dc-tv-shows

 Geoff Johns «جف جانز» عضو مدیریت و رئیس تیم نو‌آوری در DC به تازگی در توییتر خود شایع‌ کرده که عنوان‌های تلویزیونی جدیدی به‌زودی معرفی خواهند‌ شد.

لازم به ذکر است وی علاوه‌بر لفظ “به زودی” اشاره به هیچ تاریخ مشخصی نکرده است. به هر حال تا زمان اعلامیه‌های رسمی طرفداران DC فرصت این را پیدا خواهند‌ کرد تا پیش‌بینی ها و نظرات خود را با هم به اشتراک بگذارند. این پیشبینی‌ها شامل عنوان Green Lantern نیز‌ می‌شود که چند سال پیش خبر ساخت سریال تلویزیونی آن اعلام شده‌بود.

در طی چند پست متوالی، جانز همچنین اعلام کرد که دوباره به نوشتن کمیک خواهد‌ پرداخت و همچنین عکس‌هایی از دو فیلم در حال ساخت Wonder Woman و Justice League و نسخه دوم بازی Injustice شامل پست‌های اخیر وی بود‌ه‌اند.

قسمت‌های جدید عناوین کمیک شبکه‌های Fox و CW تا اواخر ماه ژانویه و دو فیلم جدید ( Wonder Woman و Justice League ) به‌ترتیب در دوم ژوئن و هفدهم نوامبر سال ۲۰۱۷ منتشر می‌شوند. انتشار قسمت دوم بازی Injustice نیز در سال ۲۰۱۷ اعلام‌ شده است.

منبع: Screenrant.com

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.