سیلوستر استالونه :من می خواهم فیلم چهارم Expendables را بسازم

6 January 2017 - 19:47

چهارمین فیلم و ظاهرا آخرین فیلم از مجموعه بی‌مصرف‌ها (Expendables) با پیش‌تولیدی کوتاه در سال ۲۰۱۸ به کارگردانی سیلوستر استالونه به سینماها می‌آید. با سینماگیمفا همره باشید.

استالونه در صفحه فیس‌بوکش در مورد فیلم جدیدش پستی گذاشت و اعلام کرد:

من به دنبال ساخت فیلمی جدید برای مجموعه بی مصرف‌ها هستم که تفاوت‌های زیادی با فیلم‌های قبلی این مجموعه دارد. کار کردن روی فیلم جدید خیلی عالی است. من از همین الان خیلی هیجان زده‌ام. ما باید بهترین فیلم این مجموعه را بسازیم و من فکر می‌کنم از هرنظر ابزار لازم برای این کار را داریم. ما ایده‌های متفاوت و خوبی داریم که امیدوارم بتوانیم این ایده‌ها را عملی کنیم. از طرفی طرفداران هم انتظار دارند که یک فیلم متفاوت با فیلم‌های قبلی این دنباله ببینند. این فیلم جدید بازگشتی به اکشن‌های کلاسیک دارد و در آن شاهد روایت یک داستان جذاب و درگیر‌کننده هستیم.

با حرف های سیلوستر استالونه به نطر شما آیا احتمال دارد که او دوباره با ستاره هایی مانند جان لیتگو ( John Lithgow)، مایکل روکر(Michael Rooker) و یا کارگردانی مانند رنی هارلین (Renny Harlin) که اخیرا هم فیلم Legend of the Ancient Sword(افسانه شمشیر باستانی) درسینما‌ها داشت،  همکاری کند یا خیر؟

منبع: Darkhorizons

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.