رینولدز: بودجه Deadpool 2 بالا نخواهد بود

6 January 2017 - 18:30

این روزها در دنیای سینما کمتر تولیداتی هستند که همانند Deadpool 2 قابل انتظار باشند. این اقتباس از کامیک‌بوک‌های دنیای مارول، در رده سنی بزرگسال با وجود ادبیاتی نه چندان مودبانه در میان فیلم‌های ابرقهرمانانه، سال گذشته توانست تحسین منتقدان و فروش عالی در باکس آفیس را بدست آورد. و درست بعد از آن که کاراکتر فیلم بعد از تیتراژ پایانی با حوله حمامش جلوی دوربین ظاهر شد و به نوعی نسخه بعدی فیلم را تایید کرد، اینترنت از حدس و گمان‌های طرفداران پر شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم ددپول با بازی رایان رینولدز (Ryan Reynolds) مسائل و مشکلات فراوانی در مراحل پیش‌تولید تجربه کرده‌بود که باعث شد تایید شدن فیلم حدود یک دهه زمان ببرد. درست بعد از انتشار تصاویر اولیه فیلم بود که استقبال گرم طرفداران باعث شد تا استودیوی فاکس به ساخت فیلم چراغ سبز نشان دهد. در نهایت هم ددپول به فروشی ۷۸۳ میلیون دلاری رسید که در مقابل بودجه ناچیز ۵۸ میلیون دلاری‌اش موفقیتی بزرگ بود.

این سود بالا برای یک فیلم معمولا به این معنی است که بودجه دنباله بعدی بسیار قابل توجه خواهد بود. اگر چه رینولدز که خود یکی از تیهه‌کنندگان پروژه است؛ در مصاحبه اخیر خود با Variety توضیح داده‌است که شاید این اتفاق نیافتد:

قرار نیست بودجه فیلم به شدت بالا باشد. چه کسی می‌داند؟ شاید هم بودجه اختصاص یافته بزرگ باشد. هر چیزی ممکن است اتفاق بیافتد.

حاشیه‌های پیرامون ددپول در سال گذشته خیلی بالا بود. از جدایی تیم میلر (Tim Miller) از سمت کارگردانی فیلم گرفته تا نامزدی فیلم (بهترین فیلم کمدی-موزیکال) و رایان رینولدز (بهترین بازیگر نقش اول در فیلم کمدی-موزیکال) در گلدن گلوب و صد البته اضافه شدن دیوید لیچ (David Leitch) به پروژه به عنوان کارگردان که تجربه ساخت John Wick «جان ویک» را در کارنامه خود دارد. همه این اتفاقات خبر از دنباله‌ای می‌دهد که شاید ارزش دیدنش از فیلم اصلی کمتر نباشد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.